AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Er det flere som har det? Virker kanskje litt teit å henge seg opp i det, men på bilder ser nesa mi elt teit ut for det ene neseboret er lengre enn det andre.. skal operere nesa mi til sommeren men tør nesten ikke gå ut før det. Føler at folk ser på meg og ler av nesa mi Anonymous poster hash: 60cb1...e70
Gjest Kvinneline Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Okei, jeg har fått med meg at neseoperasjoner for å smale/rette nesen har blitt mer populært, men nesebor?! Kjenner at jeg snart gir opp. Hva i all verden er "stygge" nesebor? Er de grønne, eller sitter de på neseryggen? Dette skjønner jeg ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Okei, jeg har fått med meg at neseoperasjoner for å smale/rette nesen har blitt mer populært, men nesebor?! Kjenner at jeg snart gir opp. Hva i all verden er "stygge" nesebor? Er de grønne, eller sitter de på neseryggen? Dette skjønner jeg ikke. Den ene er litt lengre enn den andre... det ser så teit ut. Anonymous poster hash: 60cb1...e70
Gjest Kvinneline Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Den ene er litt lengre enn den andre... det ser så teit ut. Anonymous poster hash: 60cb1...e70 Uten å ha sett det, så er jeg nesten sikker på at dette sitter i ditt eget hode. Neseborene er sjeldent prikk like hos mennesker, og de fleste har ett som er litt lengre/bredere om du ser etter. Akkurat som de fleste har størrelse forskjell på armer og ben. Vi er jo veldig flinke på legge merke til slike bagateller på oss selv, men merker det sjeldent på andre. Jeg mener, er dette noe folk kommenterer til deg liksom? I så fall, så forstår jeg usikkerheten og tæringen på selvbildet, men ett inngrep er ikke alltid vellykket. Hvis du ikke har blitt terget/fått kommentarer på det, er det nok bare du som tenker på det.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Sidene i ansiktet er ikke like. Langt nesebor har jeg aldri sett noen gang. Langt nesehår derimot. Anonymous poster hash: 422ae...547 2
Blåklokke Skrevet 16. oktober 2014 #6 Skrevet 16. oktober 2014 Dersom du ikke likner kua i Cow and Chicken synes jeg det ikke er noe å henge seg opp i.
Gjest Mythic Skrevet 16. oktober 2014 #7 Skrevet 16. oktober 2014 Folk trenger virkelig å få noe mer interessant å bry hodet sitt med enn å studere hver eneste minste detalj ved seg selv, for så å få enorme komplekser og legge seg under kniven! Stygge nesebor?! Herregud...
Explosive Skrevet 16. oktober 2014 #9 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg har et litt skjevt smil. Og du? Det setter et særpreg på utseendet mitt og jeg liker det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå