Gå til innhold

Vintersko til treåring?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva har dere kjøpt?

Jeg vurderer viking sine windchill? Noen som har erfaring med de?

Noen som vet når best i test på vintersko kommer?

Anonymous poster hash: 4a84d...f2b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører gjerne erfaringer jeg også, da det er Viking Windchill vi også har kjøpt til vinteren. Har lest mange tester og sett at disse kommer veldig godt ut i de fleste.

Anonymous poster hash: aebc3...150
Skrevet

Vi har kjøpt Leaf sine i år igjen. Var superfornøyd med dem i fjor, og var heldige og fant siste rest i akkurat hennes størrelse i år. Har ikke prøvd den nye modellen fra samme merke.

Jeg synes Viking sine er innmari tunge og klumpete.

Skrevet

Pusher litt på tråden jeg :)

Skrevet

Her ble det Viking til begge i år igjen. Modell Play tror jeg det var.

Ja de er store og klumpete, men ikke så veldig tunge syns jeg.

Har hatt Superfit tidligere, men følte de ble fort våte gjennom, spesielt den ene modellen jeg hadde til eldstemann.

Anonymous poster hash: e20b9...564
Skrevet

Me har kjøpt Superfit til begge gutane (4 og 1,5). Me har god erfaring frå tidligare år - dei er lette og sit godt på foten. Ikkje av dei aller varmaste, kanskje, men forhåpentligvis varme nok for vårt bruk. Eg vurderer riktignok eit par veldig varme sko til eldstemann i tillegg.

Skrevet

Her blir det 4. sesong med Viking. Synes det er mange som er tygre enn Viking sine? De har i alle fall holdt barna mine både tørr og varm.

Skrevet

Hva har dere kjøpt?

Jeg vurderer viking sine windchill? Noen som har erfaring med de?

Noen som vet når best i test på vintersko kommer?

Vi har gått for disse til treåringen i år. Men vi har jo ikke fått testet dem skikkelig ut enda. Småen klarer imidlertid å ta dem fint av og på selv, og de føles lettere enn de mer ordinære vinterstøvlene vi hadde fra Viking i fjor.

Skrevet

Vi har kjøpt Leaf sine i år igjen. Var superfornøyd med dem i fjor, og var heldige og fant siste rest i akkurat hennes størrelse i år. Har ikke prøvd den nye modellen fra samme merke.

Jeg synes Viking sine er innmari tunge og klumpete.

Vi gikk også for Leaf, første året så håper de holder godt :) Vet ikke hvilken modell disse er. Flott å lese at noen her er superfornøyd med Leaf! :)

Skrevet

Vi gikk også for Leaf, første året så håper de holder godt :) Vet ikke hvilken modell disse er. Flott å lese at noen her er superfornøyd med Leaf! :)

Gi gjerne et pip når dere har fått prøvd dem ut. :jepp: Årets jentemodell er rosa og litt annerledes i formen enn fjorårets, som ligner mest på Viking sine, (men er lettere og mykere) og mørkelilla.

Skrevet

Gi gjerne et pip når dere har fått prøvd dem ut. :jepp: Årets jentemodell er rosa og litt annerledes i formen enn fjorårets, som ligner mest på Viking sine, (men er lettere og mykere) og mørkelilla.

Takk, da vet jeg at jeg da har fjorårets, de er mørkelilla :) Jentungen er veldig fornøyd ihvertfall, vet ikke hvor bra/dårlig det er, men de er altså tatt i bruk allerede :fnise:

Skrevet

Takk, da vet jeg at jeg da har fjorårets, de er mørkelilla :) Jentungen er veldig fornøyd ihvertfall, vet ikke hvor bra/dårlig det er, men de er altså tatt i bruk allerede :fnise:

Håper du blir like fornøyd som det vi er. :)

Skrevet

Håper du blir like fornøyd som det vi er. :)

Takk, jeg også :) Hun er ihvertfall veldig fornøyd, tydelig at hun synes det er gode å bruke ute. Men har ennå ikke impregnert de, hva brukte dere? Tenker det er lurt før de skulle trekke til seg fukt. Hittil ikke vært veldig fuktig de dagene hun har hoppet i dem, men impregnering skulle kanskje vært gjort allerede før de havnet utendørs? :vetikke::fnise:

Skrevet

Takk, jeg også :) Hun er ihvertfall veldig fornøyd, tydelig at hun synes det er gode å bruke ute. Men har ennå ikke impregnert de, hva brukte dere? Tenker det er lurt før de skulle trekke til seg fukt. Hittil ikke vært veldig fuktig de dagene hun har hoppet i dem, men impregnering skulle kanskje vært gjort allerede før de havnet utendørs? :vetikke::fnise:

Treåringen min fikk valget mellom dem og Viking, og valgte disse. ;)

De burde nok vært impregnert ja, men det er jo aldri for sent å gjøre det! Vi har selv syndet der, og brukt dem i tørt vær en halv uke. Skal kjøpe impregneringsspray på skobutikken i morgen. :)

Skrevet

Treåringen min fikk valget mellom dem og Viking, og valgte disse. ;)

De burde nok vært impregnert ja, men det er jo aldri for sent å gjøre det! Vi har selv syndet der, og brukt dem i tørt vær en halv uke. Skal kjøpe impregneringsspray på skobutikken i morgen. :)

Hehe, greit å høre at vi ikke er alene om å synde litt ;) Fant ikke impregneringssprayen jeg trodde jeg hadde, så skal også få kjøpt den imorgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...