Gå til innhold

Trygt nettapotek?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er avhengig av å få en medisin (antibiotika), man får ikke resept av fastlegen.

Er det noen her som har tips til et trygt nettapotek i utlandet som ikke krever resept - og der det er liten risiko for at pakken blir stoppet i tollen?

Veldig takknemlig for svar.

Anonymous poster hash: c33ff...d60
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antibiotika skal ikke tulles med. Dersom legen mener du ikke trenger det, skal du ikke ha det!

Anonymous poster hash: 9a809...04c
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Antibiotika skal ikke tulles med. Dersom legen mener du ikke trenger det, skal du ikke ha det!

Jeg spurte om et nettapotek og ønsker ikke formaninger, spesielt ikke fra noen som ikke kjenner saken.

Endret av September Girl
Skrevet

Jeg spurte om et nettapotek og ønsker ikke formaninger, spesielt ikke fra noen som ikke kjenner saken.

Regner med du er klar over konsekvensene det kan få. Feil og unødvendig bruk av antibiotika kan føre til resistens. Resistens fører til at antibiotikaen ikke fungerer ved et senere tilfelle, en enkel sykdom å helbrede som f.ex lungebetennelse kan i verste fall bli dødelig.

Medisin bestilt over nettet er ikke tilpasset deg, vekten din, styrken du trenger, eller varigheten på kuren, så vil derfor bare be deg være svært svært forsiktig :-)

• Liker 3
Skrevet

Når legen ikke vil gi deg resept er det en grunn til det. Har rapportert tråden din.

Anonymous poster hash: 8f92f...e31

• Liker 3
Skrevet

Tydeligvis noen leger eller medisinstudenter her... Tar fortsatt gjerne imot tips.

Anonymous poster hash: c33ff...d60
Skrevet

Tråden stenges ihht KGs regler.

Irrlys, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...