Gå til innhold

Gravid eller..?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er skikkelig øm nederst i magen, på begge sider. Sånn mensen smerter aktig. Noen ganger kjenner jeg smerten bak i ryggen fra magen liksom hvis jeg kan si det sånn. Har hatt det i ca en uke nå, og jeg skal ikke få mensen før om over en uke til. Hva kan dette være? Kan jeg være gravid? Har nettopp testa ikke påvist klamydia btw så kan ikke være det.

Anonymous poster hash: fb072...527
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med noe?

Skrevet

Kan være eggløsning..

Anonymous poster hash: 176e9...522

• Liker 1
Skrevet

Kan være eggløsning..

Anonymous poster hash: 176e9...522

Okei :) Har vært endel svimmel i det siste siden det starta og hehe. Men håper på det, var så unormalt for meg.

Skrevet

Okei :) Har vært endel svimmel i det siste siden det starta og hehe. Men håper på det, var så unormalt for meg.

Jeg vil også tro det var eggløsning, har opplevd det samme selv noen ganger. Tilfeldigvis var jeg hos gynekologen rett etter at det hadde skjedd sist (hadde time i forbindelse med noe annet), og hun så på ultralyden at jeg akkurat hadde hatt eggløsning. Så det var en liten aha-opplevelse for meg. :P

Anonymous poster hash: 626f9...7b4

Skrevet

Ta en test om du er usikker.

Skrevet

Tiss på tastaturet. Blir det blått er du gravid.

Anonymous poster hash: 9289c...e50

• Liker 2
Skrevet

Ta en test om du er usikker.

Hun skal jo ikke ha mensen før om en uke. Sånn sett er det vel neppe et poeng å teste seg, den gir ikke utslag så tidlig uansett. Bedre å bare vente å se om mensen kommer, og det gjør den sikkert. Hvis ikke kan hun ta test. :)

• Liker 1
Skrevet

Umulig å si noe sikkert, men man kan få mensen- lignende smerter av at livmoren utvider seg/ forbereder seg en kommende graviditet pga befruktet egg. Får å være sikker må du nesten ta en test.

Skrevet

Tiss på tastaturet. Blir det blått er du gravid.

Vittig du. Gå og legg deg om du ikke kan være her inne og oppføre deg ordentlig.

Skrevet

Takker for alle svar!

Skrevet

Vittig du. Gå og legg deg om du ikke kan være her inne og oppføre deg ordentlig.

Hva forventer du når du spør på et forum om du er gravid?

• Liker 2
Skrevet

Hva forventer du når du spør på et forum om du er gravid?

Forventer selvfølgelig at dere skal vite om jeg er gravid gjennom internettet???... Heh, jeg spurte ikke direkte om jeg var gravid, var ment som om kan det evt. være en mulighet. Uansett, lov å oppføre seg, eller?

Skrevet

Forventer selvfølgelig at dere skal vite om jeg er gravid gjennom internettet???... Heh, jeg spurte ikke direkte om jeg var gravid, var ment som om kan det evt. være en mulighet. Uansett, lov å oppføre seg, eller?

Jeg oppfører da meg.

Og ja, har du hatt sex er det mulig at du er gravid. Hvor gammel er du egentlig?

Skrevet

Det er jo alltid en mulighet for å bli gravid dersom man har hatt sex. Skjønner at du er ivrig på å få svar/erfaringer, men det sikreste er nok å vente på mensen/ta en test :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...