AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg vet ikke en gang hvordan jeg skal beskrive det her! Det startet med en rift jeg hadde fått etter samleie, rett ved inngangen til skjeden. Noen dager senere hadde jeg sex igjen, var ganske full, så jeg var ikke så forsiktig. Altså jeg gikk fra analsex til vaginal under akten. Noe jeg ellers er klar over jeg ikke skal gjøre. Dagen etter har det hovnet opp helt. Riften er sprukket opp, jeg har fått "vorter/kuler" ved skjedeåpningen og "mellomkjøttet". (Kan ikke være kjønnsvorter, da det ikke kommer før måneder etter smitte?) Og oppå det igjen, en soppinfeksjon. Jeg klarer ikke sitte på en stol uten at det gjør vondt, og jeg går veldig forsiktig, i redsel om å sprekke opp denne riften igjen. Skal jeg tisse, så svir det forferdelig,(pga.riften) og jeg kan nesten glemme å gjøre nr. to. Har også noen sår en fort kan få av soppinfeksjon. Jeg har brukt noen nødløsninger og smurt med canesten og sinksalve. Gått rundt med dette i 3 dager nå, og vet ikke om det er blitt bedre eller verre.. Noen erfaringer? Anonymous poster hash: 204bb...583
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Har du ikke hatt hastetime til legen ennå?? Anonymous poster hash: 31361...6d3 1
Ferny Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Du kan jo ha blitt smittet at kjønnsvorter tidligere, og plutselig fått utbrudd? Men aner ikke. Høres ut som om du burde til legen uansett.... :-/ 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Uff, bestill deg legetime og få det sjekket! :-\ Anonymous poster hash: 67127...93b 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg hadde rift og uheldig med å få bakterier i såret så endte opp med stafylokokker.. Lurt å få sjekket.Anonymous poster hash: 5a57e...22b 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #7 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg hadde rift og uheldig med å få bakterier i såret så endte opp med stafylokokker.. Lurt å få sjekket.Anonymous poster hash: 5a57e...22b hvordan ser/kjennes stafylokokker ut? For jeg hadde den tanken til morgenen i dag Anonymous poster hash: 204bb...583
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #8 Skrevet 15. oktober 2014 Kom deg til legen! I endetarmen har du en hel mengde bakterier, blant annet ecoli. Bakteriene i endetarmen oppfører seg greit så lenge de er i endetarmen kommer ecoli og andre bakterier i skjeden eller i urinveiene så får du i 99,9 % av tilfelene infeksjoner. Du må ha helt andre medisiner enn Canesten og sinksalve. Så kom deg til lege!Anonymous poster hash: d1bf9...e99 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #9 Skrevet 15. oktober 2014 hvordan ser/kjennes stafylokokker ut? For jeg hadde den tanken til morgenen i dagAnonymous poster hash: 204bb...583 Hos meg så såret litt.. Hva skal jeg si, gult ut? Så ut som hudvev, og det gikk ikke an å være borti, det var så vondt.. Du må til lege med det uansett, jeg måtte ta hudprøve av såret, så fikk jeg antibiotika. Anonymous poster hash: 5a57e...22b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #10 Skrevet 16. oktober 2014 Kulene kan være kjønnsvorter, bakterier eller herpes. Har du vurdert et legebesøk, eller vil du vente til det blir enda verre? Anonymous poster hash: bcdaa...b01
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #12 Skrevet 16. oktober 2014 Kulene kan være kjønnsvorter, bakterier eller herpes. Har du vurdert et legebesøk, eller vil du vente til det blir enda verre?Anonymous poster hash: bcdaa...b01 Det var noen byller, samt sår med bakterier. Men har fått styr på det. Er blitt bedre, venter noen dager før legebesøk Anonymous poster hash: 204bb...583
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå