AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #1 Skrevet 15. oktober 2014 Dette har hendt i veldig liten grad før, men i natt var det helt ekstremt. Kom masse fis fra skjeden, med buldrelyd og alt. Har ikke hatt sex på et par måneder, så er ikke det. Tror fisen er luktløs, uten at jeg kan si noe sikkert. Ikke kunne jeg bremse ned eller holde igjen fisene heller, de bare kom. I dag morgen så fortsatte det litt, men i mye mindre grad. Skjønner ikke hva det kan komme av? Det produseres jo ikke akkurat gass i skjeden, men det var nå store mengde luft som skulle ut... Anonymous poster hash: 7ac3c...d81
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #2 Skrevet 15. oktober 2014 Dette har hendt i veldig liten grad før, men i natt var det helt ekstremt. Kom masse fis fra skjeden, med buldrelyd og alt. Har ikke hatt sex på et par måneder, så er ikke det. Tror fisen er luktløs, uten at jeg kan si noe sikkert. Ikke kunne jeg bremse ned eller holde igjen fisene heller, de bare kom. I dag morgen så fortsatte det litt, men i mye mindre grad. Skjønner ikke hva det kan komme av? Det produseres jo ikke akkurat gass i skjeden, men det var nå store mengde luft som skulle ut... Anonymous poster hash: 7ac3c...d81 Trodde dette bare var noe som skjedde når man ble tatt bakfra (doggy), eller i reverse cowgirl? Hvor lenge holdt det på? Ga det seg etter at du stod opp? Anonymous poster hash: cde54...149
Chizue Skrevet 15. oktober 2014 #3 Skrevet 15. oktober 2014 Luften som går inn i skjeden, må jo komme ut også.. Det har min kjære funnet ut at det er ekstremt morsomt... Særlig om han slikker meg, så blåser han inn masse luft. Og moroa starter når jeg f.eks snur meg... >.< Og hver eneste gang blir jeg dødsflau 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #4 Skrevet 15. oktober 2014 Trodde dette bare var noe som skjedde når man ble tatt bakfra (doggy), eller i reverse cowgirl? Hvor lenge holdt det på? Ga det seg etter at du stod opp? Anonymous poster hash: cde54...149 Det var kanskje totalt 1 minutt når jeg lå i sengen, med ikke sammenhengende. Når jeg stod opp så var det litt og, men ga seg snart. Skjønner det ikke i det hele tatt :S Anonymous poster hash: 7ac3c...d81
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Luften som går inn i skjeden, må jo komme ut også.. Det har min kjære funnet ut at det er ekstremt morsomt... Særlig om han slikker meg, så blåser han inn masse luft. Og moroa starter når jeg f.eks snur meg... >.< Og hver eneste gang blir jeg dødsflau Nå har ingen blåst luft inn i skjeden min, og ikke har jeg gjort noe som helst for å få luft inn dit. Anonymous poster hash: 7ac3c...d81
Chizue Skrevet 15. oktober 2014 #6 Skrevet 15. oktober 2014 Nå har ingen blåst luft inn i skjeden min, og ikke har jeg gjort noe som helst for å få luft inn dit. Anonymous poster hash: 7ac3c...d81 Om det ikke er kommet under sex, så kan det hende at skjeden din har vært "slapp" i løpet av natten.. Når du da våkner så slipper du dette ut..ved å stramme musklene..
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #8 Skrevet 15. oktober 2014 jeg er jomfru og har faktisk opplevd det samme. Jeg kan ikke forstå hvorfor... tror det kanskje skjer i sammenheng med trening Anonymous poster hash: 16930...1e9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #9 Skrevet 15. oktober 2014 jeg er jomfru og har faktisk opplevd det samme. Jeg kan ikke forstå hvorfor... tror det kanskje skjer i sammenheng med trening Anonymous poster hash: 16930...1e9 Har ikke trent på to uker heller :S Anonymous poster hash: 7ac3c...d81
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #10 Skrevet 15. oktober 2014 Om det ikke er kommet under sex, så kan det hende at skjeden din har vært "slapp" i løpet av natten.. Når du da våkner så slipper du dette ut..ved å stramme musklene.. Slapp? Håper ikke det :S Vil jo ikke ha slapp skjede... Men uansett, om natten så lå jeg jo bare helt avslappet, og så kom det liksom. Så strammet jo ikke musklene :S Anonymous poster hash: 7ac3c...d81
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #11 Skrevet 15. oktober 2014 Nå har ingen blåst luft inn i skjeden min, og ikke har jeg gjort noe som helst for å få luft inn dit. Anonymous poster hash: 7ac3c...d81 Jeg opplever faktisk dette av og til like før jeg skal ha mens. Jeg våkner at av det putrer ut, og så kan jeg trykke til og så bobler det liksom ut. Tror det har noe med økt utflod før mens å gjøre. Det skjer ikke alltid, men et par ganger i året kanskje. Får alltid mensen like etter. Anonymous poster hash: ba7d7...e02
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #12 Skrevet 15. oktober 2014 Særlig om han slikker meg, så blåser han inn masse luft. Håper du tuller. Trodde det var allment kjent at det ikke bør gjøres..... Man kan få luftemboli. En blokkering av en blodåre på grunn av en luftboble... Anonymous poster hash: 13e9d...676
Chizue Skrevet 15. oktober 2014 #13 Skrevet 15. oktober 2014 Håper du tuller. Trodde det var allment kjent at det ikke bør gjøres..... Man kan få luftemboli. En blokkering av en blodåre på grunn av en luftboble... Anonymous poster hash: 13e9d...676 Da dør jeg vel lykkelig
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #14 Skrevet 15. oktober 2014 Håper du tuller. Trodde det var allment kjent at det ikke bør gjøres..... Man kan få luftemboli. En blokkering av en blodåre på grunn av en luftboble... I en blodåre ja. Da må man få lufta inn i selve blodåren. Det får man ikke ved å blåse luft inn i skjedet. Anonymous poster hash: eff0f...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #15 Skrevet 15. oktober 2014 Håper du tuller. Trodde det var allment kjent at det ikke bør gjøres..... Man kan få luftemboli. En blokkering av en blodåre på grunn av en luftboble... Anonymous poster hash: 13e9d...676 Dette er en myte Anonymous poster hash: 000ed...b28
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #16 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg opplever faktisk dette av og til like før jeg skal ha mens. Jeg våkner at av det putrer ut, og så kan jeg trykke til og så bobler det liksom ut. Tror det har noe med økt utflod før mens å gjøre. Det skjer ikke alltid, men et par ganger i året kanskje. Får alltid mensen like etter.Anonymous poster hash: ba7d7...e02 Samme har jeg opplevd. Så TS, det kan rett og slett bare være utfloden din som gjør at det lages slik lyd. Anonymous poster hash: e56e7...08c
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #17 Skrevet 15. oktober 2014 Samme har jeg opplevd. Så TS, det kan rett og slett bare være utfloden din som gjør at det lages slik lyd.Anonymous poster hash: e56e7...08c Føler meg skikkelig vanskelig, men har ikke mensen heller, går på Cerazette så får ikke mens :S Anonymous poster hash: 7ac3c...d81
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #18 Skrevet 15. oktober 2014 Føler meg skikkelig vanskelig, men har ikke mensen heller, går på Cerazette så får ikke mens :SAnonymous poster hash: 7ac3c...d81 Men du har utflod selvom du ikke får mensen.Anonymous poster hash: e56e7...08c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå