AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 På søndag besvimte jeg og slo bakhodet ganske hardt.. Var veldig trett og lite tilstede etterpå.. Vare hos lege med han fant ikke nor galt. Skulle tilbake på fredag! Men har hatt så vondt i hodet i ettertid, på høyreside. Spesiellt hvis jeg konsentrere meg. Noen som har hatt det likens? Anonymous poster hash: 0753b...2f4
Gjest chisandra Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Tror ikke du skal være redd. Det er ganske vanlig å ha vondt i hodet etter å ha falt og slått det så kraftig.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 helt vanlig det. google vondt i magen å du får opp tarmkreft. man er som regel øm og sår der man har slått hodet, å vil tippe du har fått en fin kul av det hele også hvis du slo deg så hardt som jeg antar Anonymous poster hash: 9e1ee...5a7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Er nok langt fra en svulst. Jeg er under uttredning pga jeg plutselig begynte å få migrene hele tiden blandet med hodepine - og CT viser ingen svulster på meg. Du får ikke bare plutselig en svulst fordi du slår hodet, og du kan ha svimet av pga mange ting. Vanligvis svimer du av pga blodtrykk eller underernæring. Anonymous poster hash: 0bda4...55e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Søte du, gjorde det samme for fire år siden. Du har nok hjernerystelse vennen Ikke farlig, bare vondt Anonymous poster hash: e969a...789
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Takk for svar! Legen nevnte ingenting om hjernerystelse.. Men testet meg istede for om jeg hadde hatt slag. Har ikke noe kul i bakhodet og har heller ikke vondt i bakhodet. Men veldig vondt kun på høyreside av hodet. Føler det er trykk i hodet. Var lysaky og lydsky og husker så vidt de siste dagene. Legen var litt bekymret siden dette kom veldig brått på! Vurderer å bare avlyse timen hos legen siden jeg ikke føler det er behov for timen siden jeg forventer at hodepinen går over. Anonymous poster hash: 0753b...2f4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #7 Skrevet 14. oktober 2014 Du bør vel få en hel undersøkelse av hele kroppen, hvis de ikke finner ut at det er noe "uskyldig". Anonymous poster hash: 6efe4...ed2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #8 Skrevet 15. oktober 2014 Takk for svar! Legen nevnte ingenting om hjernerystelse.. Men testet meg istede for om jeg hadde hatt slag. Har ikke noe kul i bakhodet og har heller ikke vondt i bakhodet. Men veldig vondt kun på høyreside av hodet. Føler det er trykk i hodet. Var lysaky og lydsky og husker så vidt de siste dagene. Legen var litt bekymret siden dette kom veldig brått på! Vurderer å bare avlyse timen hos legen siden jeg ikke føler det er behov for timen siden jeg forventer at hodepinen går over.Anonymous poster hash: 0753b...2f4 Du bør ta en oppfølgingstime uavhengig av om du føler deg bra, tror det går over eller ikke. Og vondt i hodet, problemer med konsentrasjon, og lys/lydsky er klassiske symptomer på en hjernerystelse som ved 99.9% av tilfellene er ufarlig Anonymous poster hash: 35bfe...38d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #9 Skrevet 15. oktober 2014 Ok. Da får jeg dra på den timen.. Selv om den plager meg veldig, siden jeg overhode ikke er glad i leger. Selv tror jeg dette kommer av stress, og timen stresser meg veldig.. Anonymous poster hash: 0753b...2f4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #10 Skrevet 16. oktober 2014 Var hos legen, misstenker spenningshodepine! Men ble henvist til mr! Anonymous poster hash: 0753b...2f4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #11 Skrevet 16. oktober 2014 Var hos legen, misstenker spenningshodepine! Men ble henvist til mr! God bedring Anonymous poster hash: e969a...789
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå