Gå til innhold

Små indre kjønnslepper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Syns alltid det er så mange som klager over "for store" kjønnslepper, og noen får de tilogmed operert. Men hva med de som har veldig små indre kjønnslepper? Mine syns nesten ikke omtrent.

Er det noen andre jenter her som også har det? Hva syns dere gutter?

Jeg er fornøyd med mine jeg altså, har bare stusset litt på at det er så ekstreme forskjeller på kjønnslepper hos damer.

Anonymous poster hash: 23259...8be
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ikke sant? Det finnes noe for enhver smak. :danse:

Joda, jeg hadde nok likt dine. Selv om livretten min er mye å momse på. Jeg er ikke kresen på maten heller. - Enkelte er jo det.

Sant det er dritbra? At alle er så forskjellige, at alt er normalt? :tommelopp:

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror menn egentlig gir faen i store/medium/smp kjønnslepper.

Klart man har preferanser, men jeg tror ikke det spiller så stor rolle for mannen når han har fått en dame i senga.

Da er det hun som er viktig og som gjør ham kåt, ikke utseendet nedentil.

• Liker 1
Skrevet

Er jente selv, men har liksom aldri studert noen andre jenter noe særlig der nede, så hva som er normalt aner jeg ikke. Har derfor et spørsmål, av ren nysgjerrighet til alle jenter:

Hvordan ser egentlig et normalt underliv ut? Ja, alle er forskjellige, noen har store noen har små kjønnslepper. Men hva er det mest normale, om noen vet? Er det vanlig at indre kjønnslepper er lengre enn de ytre, slik at de vises uten at man "åpner" opp? I mangel på bedre forklaring...

Føler meg ganske dum som spør om dette, så huker av for anonym... :fnise:

Anonymous poster hash: 6b4bb...731
Skrevet

Jeg tror det er litt som med pungen på gutter/menn. Man legger merke til det første gang hvis det er noe som er litt spesielt, som stor skjevhet i størrelse på den ene vs. den andre, eller hvis de henger veldig mye, er veldig små, eller noe lignende. Ellers er de bare der. Ikke noe man tenker stort over.

På samme måte tenker jeg det er for gutter.

Anonymous poster hash: 0abd4...6be
Skrevet

Er jente selv, men har liksom aldri studert noen andre jenter noe særlig der nede, så hva som er normalt aner jeg ikke. Har derfor et spørsmål, av ren nysgjerrighet til alle jenter:

Hvordan ser egentlig et normalt underliv ut? Ja, alle er forskjellige, noen har store noen har små kjønnslepper. Men hva er det mest normale, om noen vet? Er det vanlig at indre kjønnslepper er lengre enn de ytre, slik at de vises uten at man "åpner" opp? I mangel på bedre forklaring...

Føler meg ganske dum som spør om dette, så huker av for anonym... :fnise:

Anonymous poster hash: 6b4bb...731

Jeg har liksom alltid tenkt at om kjønnsleppene syns "uttafor", så er det ganske normalt.

Anonymous poster hash: 23259...8be

Skrevet

Har aldri reflektert et sekund over mine seksualpartneres kjønnslepper.

Er det noen som gjør det?

Anonymous poster hash: dbc2d...4e1
Skrevet

Jeg har små indre, men veldig fyldige, store og tykke ytre. I tillegg til en passe stor klitoris. Jeg bruker som regel V-grepet alene. Skulle ønske at flere menn var i stand til å utføre det i tillegg til å bare slikke eller penetrere.

• Liker 1
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre om hvordan kjønnsleppene ser ut bare de sitter på en kvinne jeg har lyst på.

Skrevet

Jeg har på en måte en av hver. En som er ganske så liten/"normal"(det er jo ingen fasit, så er vel kanskje ikke helt rett å kalle det normal da..) og en som er veldig lang.
Har ikke møtt èn mann enda som ikke har likt noen av de.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har små indre, men veldig fyldige, store og tykke ytre. I tillegg til en passe stor klitoris. Jeg bruker som regel V-grepet alene. Skulle ønske at flere menn var i stand til å utføre det i tillegg til å bare slikke eller penetrere.

Kanskje et dumt spørsmål, men hva mener du med "V-grepet"? :sjenert:

Anonymous poster hash: 3e1a0...b84

• Liker 2
Skrevet

Dytt.

Anonymous poster hash: efdbe...bf0

Skrevet

Jeg har veldig store, men synes det er noe menn burde takle, de har da vel sett mus før. Synes det er helt latterlig at vi skal bli kritisert pga dette...

• Liker 1
Skrevet

V-grepet legges forsiktig på hver side av klitorishodet, altså putene på hver side. Med fingrene i V kan du bevege fingrene hurtig ruggende eller lett bankende. Dette kan fremkalle orgasmer i serier. Mange er sensitive etter en klitorisorgasme og vil ikke bli berørt på klitorishodet, men det er ingen hindring for å få flere orgasmer. Prøv det selv eller la partneren din prøve det på deg. :)

Anonymous poster hash: ecb2a...3e6

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg har veldig store, men synes det er noe menn burde takle, de har da vel sett mus før. Synes det er helt latterlig at vi skal bli kritisert pga dette...

Jeg har aldri hørt om noen jeg kjenner som kritiserer damene for store eller små kjønnslepper....når det er sagt så går vel dette på personlige preferanser.

mener ikke dette som sur kritikk, men har jo sett at du selv har svært kvasse og ganske urealistiske krav til både menns utseende og penisstørrelse, så da bør kanskje menn få lov å ha litt "meninger" om dine lepper også?

Forøvrig...store kjønnslepper er det mest sexy som finnes. Men bittesmå er veldig veldig flott det også :)

Skrevet

Jeg har aldri hørt om noen jeg kjenner som kritiserer damene for store eller små kjønnslepper....når det er sagt så går vel dette på personlige preferanser.

mener ikke dette som sur kritikk, men har jo sett at du selv har svært kvasse og ganske urealistiske krav til både menns utseende og penisstørrelse, så da bør kanskje menn få lov å ha litt "meninger" om dine lepper også?

Forøvrig...store kjønnslepper er det mest sexy som finnes. Men bittesmå er veldig veldig flott det også :)

Det er urettferdig om menn skal kritisere oss for ting vi ikke kan noe for... Menn kan da gjøre mye for å bli mer trent og kjekk. De trenger jo bare være naturlig og ung, så er de pen! :wow:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Det er urettferdig om menn skal kritisere oss for ting vi ikke kan noe for... Menn kan da gjøre mye for å bli mer trent og kjekk. De trenger jo bare være naturlig og ung, så er de pen! :wow:

Nei jeg syntes ikke det er mer rettferdig å "kreve en penis på minst 19cm for at jeg skal få det digg" enn det det er å "kreve at hun har små kjønnslepper for at jeg skal tenne på henne". Er det ene lov å si, burde det andre være lov også. Ser du logikken her?

Selvsagt ikke noe galt i å ha en slik preferanse i seg selv, men jeg syntes det blir feil å da klage på at enkelte menn ønsker seg små kjønnslepper. Menn kan ikke gjøre noe med størrelsen sin heller, og det er liksom greit at damene krever en viss størrelse, mens vi menn skal ikke få lov å ønske oss fitter med små lepper?

Og nei...alle menn kan ikke bli kjekke ved å trene litt. Mange har fått ansikt og kroppsfasong som ikke lett lar seg gjøre noe med. Ja med flotte klær og holdning kommer man langt, men de fleste av oss klarer ikke bli Johnny Depp "bare vi trener og kler oss fint".

Jeg vil presisere her en gang til at jeg er sterk motstander av å "kreve" noe som helst på kroppen til sin partner. Så jeg mener altså ikke at menn bør få kreve små lepper....Jeg setter det bare opp imot det at damer krever størrelse på penis. Og dette er ikke et angrep på deg og dine meninger. ;) Du skal få lov å ha dine preferanser og det du ønsker. Skal ikke blande meg i det. Bare greit å tenke over at dette smeller begge veier for begge kjønn og at mange kan lese og finne sånt sårende. Jeg skjønner at det kan føles ille om man har store lepper og en tråd opprettes hvor menn skriver at de missliker store lepper.

Om kjønnsleppene er små eller store betyr da ingenting overhodet! Elsker man noen vil kroppen være fantastisk og tennende uansett etter min mening. Legg merke til hvor få menn det er som faktisk krever ditt og datt av sånt her......De fleste menn bryr seg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...