Gå til innhold

Gunilla Persson fra Svenske Hollywoodfruer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må jo si at jeg sjelden er så flau som når jeg ser på dette programmet. Gunilla framstår jo mildt sagt ganske... Spesiell. Det jeg lurer på, er hvordan hun har så vanvittig mye penger? Har hun vært gift med en rik mann, eller er det fra dagene som modell?

Anonymous poster hash: 1455e...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror hun har sagt hun får barnebidrag. Hun er vel den med minst penger, bor i et shabby hus som hun leier..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun har sagt hun får barnebidrag. Hun er vel den med minst penger, bor i et shabby hus som hun leier..

Men hun tar fortsatt vare på moren sin + betalte $2500 i dagens episode for en fotoshoot. Tenker bare at i USA så må du ha en vesentlig inntekt for å kunne få oppholdstillatelse for et annet menneske (moren).. Men undrer fortsatt hvor pengene kommer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor pengene kommer fra vet jeg ikke, men hun bor egentlig på østkysten. Huset leier hun for å være med i programmet.

Gunilla er meget spesiell. Den damen hun intervjuet for en stund siden (hun som hadde jobbet i tv-show) synes jeg fryktelig synd på da hun måtte overvære en konsert av Gunillas datter - Hun synger jo ikke rent. Det hele er så kleint og feil at jeg nesten ikke klarer å se på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun jobbet flere år som modell under eileen ford.

Tenker nok at eksmennene også betaler sin del:)



Anonymous poster hash: 6ffc4...2e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så trist. Leve av eksmannens penger. Eier ikke folk skam? Er det der mer akseptert der borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så trist. Leve av eksmannens penger. Eier ikke folk skam? Er det der mer akseptert der borte?

Yep. En tante av mamma gjør det samme. Og stemmer selvfølgelig republikansk. Ja, vi har alle problemer med å holde kjeft når vi møter henne. En hyggelig dame, men veldig påvirket av årene der borte. Å leve på ett ekteskap som gikk i vasken er liksom helt ok. Og hvis mannen til Gunilla snakker sant så var hun visst ett mareritt av en frue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel tjent litt ved å være med på Svenske Hollywoodfruer, men ingen formue kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk hun får en del av tv3.

Men hun er jo også tydelig desperat etter inntekt om dagen, med den "piloten" for eget tv-show.

Gunilla setter fasaden høyt og ønsker ikke vise tegn til at hun ikke har så mye.



Anonymous poster hash: 2a87a...80d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun har en leilighet i New York som hun leier ut, får lønn av TV3 og helt sikkert bidrag fra exmann.

Anonymous poster hash: d3993...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun har en leilighet i New York som hun leier ut, får lønn av TV3 og helt sikkert bidrag fra exmann.

Anonymous poster hash: d3993...04a

Leier ut? Det var vel hun som leide leiligheten, men ble kastet, hvis jeg husker riktig.

Anonymous poster hash: 41ff8...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hun gebiss, eller mangler hun tenner? Det er noe rart med tennene hennes.

Hun får cred for å ikke falle for botox-fella som hun Åsa og Britt.



Anonymous poster hash: 41ff8...dee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pengene kommer fra faren til barnet. Etter det jeg har lest er han en veldig rik mann. Aner ikke hvem det er, men hun får visst en god sum av han... Dama er splitter pine gal, behandler folk som udyr!

Anonymous poster hash: fec93...bb6

Hmm.. Da er vel det inntekten, evt. fikk hun en god del i skillsmisseoppgjøret vil jeg tro! Pluss hun har jo vært modell, men usikker på hvor mye av de pengene som er igjen nu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...