Gå til innhold

Dine, mine og snart vårt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er en velfungerende familie, trodde jeg hvert fall, hvor han har to og jeg to fra før. Ungene bor hos hos bortimot 100% av tiden. Slik har det vært i fire år. Vi venter vårt første fellesbarn om to uker.

Saken er den at min mor og far har sagt ja til å passe barna mine siste helgen før termin, foreldrene hans skulle passe hans barn. Jeg har bekkenløsning og kan knapt bevege meg, men vi har vært tilbakeholdne med barnevakt fordi vi rett og slett tror det er en viktig tid å være "alle om".

Nå har hans foreldre trukket seg som besteforeldre pga været!!! Det er meldt regn, og da er det slitsomt å være "barnepassere".

Mine foreldre skal i tillegg til mine ha barna til søsteren min, så der strekker ikke kapasiteten til. Det er ingen andre aktuelle barnepassere.

Jeg ble ordentlig lei meg, skuffet og trist. Jeg så virkelig frem til en helg der alle ungene var borte på likt.

Jeg hadde blitt tilsvarende skuffet over om det var mine som trakk seg, men da har jeg mer rett til å si det.

Nå ble mannen min kjempeforbanna og mente at jeg ikke brydde meg nok om hans barn.

Ja, vi er slitne og ja, jeg sutrer. Jeg så bare for meg fred og ro og kjærestetid en liten helg før runde Nr to...

Sorry sutring, måtte bare få det ut. Er garantert irrasjonell, hormonell og diverse, men jeg ble så skuffet!!!

Anonymous poster hash: 64fe2...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts igjen: ja, ikke trukket seg som besteforeldre😊 men som barnevakt...

Anonymous poster hash: 64fe2...b7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Jeg forstår deg! Utrolig kjipt å først love seg bort, for så å trekke seg.

Gjør det best ut av det. La mannen ta med ungene sine ut for å finne på noe, mens du tar en skikkelig hjemmespadag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke mannen være med de to barna som er igjen så får du litt alenetid? Kjærestetid kan du glemme de neste årene

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg veldig godt jeg, man er sliten og det er hormoner. Du får puste dypt og prøve slappe av. Synes nå mannen din er litt ufølsom her, og det var et rart trekk fra besteforeldrenes side!!!

Og forresten; gratulerer så mye med den lille som kommer snart, så koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her:)

Takk:) vi er nok slitne og litt såre begge to.

Jeg viste han denne tråden, jeg. Med et lite smil. Det hjalp! Han lo og sa at de siste ukene får vi kommunisere via kg😊

Resultat: Han handler inn godteri og god mat til meg, stikker avgårde med barna, i tillegg ringte han sin mor og sa at vi bare trengte en kveld alene og at da spiller det ikke noen rolle om det regner- se en film med barnebarna.

Herregud, så hormonell man blir av hormoner. Trodde jeg var selve betegnelsen på stoisk ro, jeg.

Hadde ikke bekkenløsning sist, så mulig jeg bare takler det litt dårlig også😊

Takk for varme! Var akkurat det jeg trengte:)

Hilsen sutrebolla

Anonymous poster hash: 64fe2...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Magdalene

Kjærestetid kan du glemme de neste årene

Hvorfor? Det er jo så viktig at man husker på å være kjærester, og ikke bare foreldre.

Så bra det ordnet seg for dere, TS! Nyt alenekvelden deres 😊

Endret av Magdalene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Det er jo så viktig at man husker på å være kjærester, og ikke bare foreldre.

Så bra det ordnet seg for dere, TS! Nyt alenekvelden deres

fordi de har mange barn, ett av de nyfødt snart.

Enig i at det er viktig, men vanskelig å få til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...