Gjest Fargerik Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Eg er veldig glad i salat - enten som lunsj eller som tilbehør til eit større måltid, men eg treng nye ideer til kva eg kan blande sammen for eit smakfullt resultat. Kva bruker du i salaten din? Og har du tips til gode dressingar?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg lager salat nå. Den består av spinat, hjertesalat, spisspaprika, avakado, kylling, pasta og feta ost. Har ofte varianter av denne. Anonymous poster hash: c056b...189
Gjest Mythic Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Alt mulig, egentlig. Bruker mest crispysalat eller hjertesalat, cherrytomater, agurk, paprika og sukkererter som "basis", og varierer hva jeg bruker ellers. Kan være ost og skinke, kylling, reker, egg eller bacon som protein. Lager egen dressing eller bruker creme fraische.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Blander alle tacorestene med en liten neve tortillachips Anonymous poster hash: 30370...050
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #5 Skrevet 15. oktober 2014 Grønnsaker grillet med olivenolje + salt + pepper. Rødløk, tomater, paprika i alle farger, squash, broccoli, aubergine - høy varme, omtrent en halvtime. Alltid med spinat og ruccola, masse avocado, ristede solsikkekjerner. Noen ganger med parmesan, andre med fersk mozzarella. Veldig godt å variere med "kald" salat! Anonymous poster hash: b45c1...9ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå