Gå til innhold

Piercing i nippelen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

-Er det aldresgrense eller ser de bare om puppene dine er ferdig grodd?

-Ser man piercingen gjennom BHen?

-Hvor lenge etterpå gjør det vondt, har ikke følsome nippler i det heletatt

-Hvis man tar den ut gror det igjen da og eventuelt hvor lang tid tar det?

Endret av queenbez
Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Jeg tror det er 18 årsgrense!

- Nei, man ser ikke piercingen igjennom BHen såsant du ikke har sånn tynn BH. De fleste bher har jo litt innlegg i seg.

- Hvor lenge det gjør vondt er forskjellig fra person til person, noen mener de aldri gror og noen gror de greit på. Om du er nøye med å rense og ikke rører den mer enn nødvendig gror den nok fortere. Og passe på at bhen ikke gnager.

- Den vil selvfølgelig gro igjen, og den gror forskjellig fra person til person som alle andre ting.

Skrevet

Jeg har hatt i begge. Det var hinsides vondt! Smertefølelsen strakk seg fra hårrøttene til tærene. Jeg kjente det i hver eneste nerve i kroppen.

Mine grodde helt fint. Ingen problemer i ettertid. Amming gikk også bra. Det var kanskje noen stråler som gikk litt på kryss og tvers.

Anonymous poster hash: 55775...9ae
Skrevet

Jeg tok i nippelen for 4 år siden og det var VONDT!!! Tårene rant med en gang og jeg var glad jeg var ferdig. Det er vel 18 års grense.

Viktig å være flink til å rense sånn at der gror fint og du ser den ikke piercingen igjennom bhen :)

Skrevet

På studio jeg jobber har vi 16års grense på nippel piercing. Piercingen vises ikke med mindre du går uten bh. Selve stikket kan være noe vondt, i etter tid skal det ikke være vondt, men du kan oppleve at det føles litt ømt å sårt etterpå i et par uker.

Tar du ut piercingen så vil den nok gro igjen ja, men du vil sannsynligvis få arr etter dette.

Om du tar piercing husk å være flink å rense med saltvann for å unngå infeksjoner.

Anonymous poster hash: 06486...c92

Skrevet

Ryddet for avsporinger + svar.

Irrlys, mod.

Skrevet

Jeg synes faktisk ikke det var noe vondt i forhold til piercing andre plasser!

Men det er jo inviduelt da, kommer helt an på smerte terskelen, og jeg tror at om du slapper helt av i tillegg som jeg gjorde kjenner man ikke så mye :D

Var 18 års der jeg tok, var 17 da jeg skulle ha så måtte ringe og få bekreftelse fra mamma for at hun kunne gjøre det.

.... jeg kunne levd resten av livet uten at mamma hadde trengt å vite om det der.. flaut :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...