Gå til innhold

er i diskusjon .trenger hjelp her?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært i diskusjon om slanking.og her er saken..hvist en har spist usunt hele helgen, kan en da fra mandag til fredag igjen klare å ta av seg 1.5 kg med og spise lite å sundt?

Anonymous poster hash: 8ba79...be1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, teoretisk sett om du ligger 10500 kalorier i manko fra mandag til fredag. Disse kan man enten forbrenne ved trening eller ikke spise, eller en blanding av dette.

Anonymous poster hash: 591c6...d18
Skrevet

Vekta kan vel også variere litt med tanke på om enn har vært på do eller ikke.

Skrevet

Selvfølgelig vil vekta variere ved forskjellige faktorer, syklus, toalettbesøk, væskemengde i kroppen, faktisk vekt(forbrenning), hvilken mat som er spist(saltinnhold), mm. Nå vet vi ikke hvorfor dette diskuteres jeg jeg tolket iallefall spørsmålet som: KAN man gå ned 1,5 kg på 5 dager?

Skrevet

Selvfølgelig vil vekta variere ved forskjellige faktorer, syklus, toalettbesøk, væskemengde i kroppen, faktisk vekt(forbrenning), hvilken mat som er spist(saltinnhold), mm. Nå vet vi ikke hvorfor dette diskuteres jeg jeg tolket iallefall spørsmålet som: KAN man gå ned 1,5 kg på 5 dager?

Diskusjonen gikk ut på om det var mulig på 5 dager å ta av 1, 5kg..jeg mener det er mulig..motparten mener man må være syk for å tape så mye vekt på fem dager.

Ts

Skrevet

Du kan fint gå ned 1.5kg på en uke , men dette vil ikke være fett men vann.

Anonymous poster hash: a4c64...670
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg kan fint gå ned en kilo ved å sette meg på do.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...