AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Pleier dere å åpne / se på mystory-snappene, som folk legger på mystory? Er det noen personer dere aldri gidder å se snappene til? Eller ser dere på alle? Folk har slutta å sende meg snaps, jeg sender ikke forsåvidt så mye selv heller men.. Når jeg legger ut på mystory så ser omtrent alle på disse.. Anonymous poster hash: de4ae...fcc
Gjest Fayme Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg åpner alltid mystory, men om det er folk som sender samme kjedelig snaps hver dag som av at det regner ute i mørket og det står "løper ute i dag" og får fem sånne i løpet av en uke, så trykker jeg på den så den går vekk med en gang når jeg får mystory fra den personen, men åpner fordi det er irriterende å ha de der uåpnet.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Noen åpner jeg alltid My Story fra. Andre dropper jeg. Åpner gjerne fra de som sender få snaps og driter i det fra de som sender mye. Men flere krysser av for direkte snap i tillegg til My Story. Kan finne på å åpne My Story også om jeg likte bildet. Anonymous poster hash: a110d...f27
Tibbie Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Ja, jeg åpner dem alltid. Noen legger ut mange kjedelige som varer i sånn 300 sekunder. Ser jeg at det blir like kjedelig hele veien, stopper jeg. Men ja, jeg åpner alle - uansett
Nanami Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Jeg åpner alle, men trykker meg bare gjennom dem som er kjedelige eller fra folk jeg ikke er nære.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå