AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #1 Skrevet 14. oktober 2014 Hva må jeg få med meg når jeg skal til København i desember? Butikker, restauranter osv.. ? Alle tips taes i mot med stooor takk :-D Anonymous poster hash: 45ab8...394
Gjest Anastasia Skrevet 14. oktober 2014 #2 Skrevet 14. oktober 2014 Butikker: det meste finner du på Strøget. Vet ikke hva du liker, men jeg må alltid innom Topshop og Armani hvertfall. Illum har mye fint, og Magasin du Nord. Begge er department stores som Sten & Strøm. Kjelleren på Magasin har en helt nydelig matbutikk med masse godt. Og en egen lakrisbutikk! Jeg har også vært på Fisketorvet shoppingcenter, det er 1 stopp eller noe fra Hovedbanegården med tog eller en kjapp taxitur. Der er det også kino og flere gode spisesteder. Spisesteder: jeg liker Nyhavn, selv om det er masse turister der. Har spist god biff på Havfruen. Formula er en italiensk restaurant ved Strøget som også har god mat og dejlige smørrebrød. Unngå Tapasbaren, der var jeg sist og fikk ikke mat, bare masse alkohol Jeg har selv aldri vært på Tivoli, men vet de pleier ha et julemarked i desember
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå