Cajsa Skrevet 15. juli 2004 #1 Skrevet 15. juli 2004 Nå er det lenge siden det har vært visning av kjoler! Derfor sier jeg: VIS FREM KJOLENE DERES! Og det kunne vært morsomt å se hva den dere skal gifte dere med skal ha på seg også!! Jeg kan begynne: Skal få kjolen min sydd. Men tar utgangspunkt i en MaryLise-kjole, se link. De røde detaljene skal være isblå i stedet for røde, og korsettet blir "rett over" i stedet for hjerteformet. Skjørtet er A-line. I tillegg skal jeg ha en jakke over i kirken. Kjolen min Cajsa-mannen skal på eget initiativ gifte seg i bunad: Mannens bunad PS:Dette er et bilde jeg fant på nettet, ikke av Cajsa-mannen! Nå er jeg spent på deres antrekk!
magnhild Skrevet 15. juli 2004 #2 Skrevet 15. juli 2004 Jeg TROR jeg har bestemt meg for denne på fredagen, men vet ikke hva til lørdagen enda. Mannen sal også ha bunad, men nordlandsbunad. Her er bilde. Vi vet ikke om han skal ha den på seg på lørdagen, eller bare en enkel, fin dress...
Martha Stewart Skrevet 15. juli 2004 #4 Skrevet 15. juli 2004 Her er min Venus brudekjole... (Jeg synes den er finere i virkeligheten, enn på dette bildet som ikke er spesielt bra kvalitet...) Siden kjolen er så rimelig (5600 kroner å kjøpe ny) så lurer jeg på om jeg skal kjøpe en flott selskapskjole også, til vennefesten vår senere. Evt kan jeg jo bruke brudekjolen uten slør, den er jo så enkel. Min tilkommende mann skal ha smoking fra Boss.
Skusla Skrevet 15. juli 2004 #5 Skrevet 15. juli 2004 HER er min nydelige Maggie Sottero kjole som heter Nanette... :-) Passer perfekt til meg og min kroppsform, og jeg syntes den er enkel men samtidig ikke for enkel med perler og "diamanter" på... Gleder meg stoooort til den store dagen som nå nærmer seg faretruende fort...
veslepus Skrevet 15. juli 2004 #6 Skrevet 15. juli 2004 Her ingen kjole å vise frem, siden jeg ikke har planer om å gifte meg i nærmeste fremtid (må jo få en kjæreste først, kanskje?). Men jeg ville bare si at kjolene deres var veldig, veldig fine! :-) Dere kommer til å bli flotte - lykke til på den store dagen!
Cajsa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2004 Her ingen kjole å vise frem, siden jeg ikke har planer om å gifte meg i nærmeste fremtid (må jo få en kjæreste først, kanskje?). Men jeg ville bare si at kjolene deres var veldig, veldig fine! :-) Dere kommer til å bli flotte - lykke til på den store dagen! Takk! Så koselig, da!
Hemligheten Skrevet 15. juli 2004 #8 Skrevet 15. juli 2004 Akkurat nå er det denne kjolen som leder, men jeg har ikke bestemt meg enda. The Bride: Jeg synes godt du kan ha brudekjolen på vennefesten. Den er enkel og lekker.
Cajsa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #9 Skrevet 15. juli 2004 Akkurat nå er det denne kjolen som leder' date= men jeg har ikke bestemt meg enda. Jippi, det var den jeg heiet på! Den er skikkelig flott! :hjerter2:
Gjest Tabby Skrevet 15. juli 2004 #10 Skrevet 15. juli 2004 Min kjole Har ikke funnet bilde av den på nettet så jeg måtte legge ut selv. Den er finere enn den ser ut her, fordi det er trangt i salongen og vanskelig å få tatt et skikkelig bilde. Tabbymannen har ikke funnet seg antrekk enda han. Han har veldig lyst på sjakett, men på salongen jeg skal leie kjolen min sa de at siden han er så lav vil det kanskje bli finere med diplomatjakke til ham. Vi får se...
Cajsa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #11 Skrevet 15. juli 2004 Min kjole Har ikke funnet bilde av den på nettet så jeg måtte legge ut selv. Den er finere enn den ser ut her' date= fordi det er trangt i salongen og vanskelig å få tatt et skikkelig bilde. Kjolen din er veldig veldig fin Tabby-vennen!
Bokalven Skrevet 15. juli 2004 #12 Skrevet 15. juli 2004 Denne kjolen skulle jeg gjerne ha hatt, men den for det første for dyr, for det andre befinner den seg i England...
Cajsa Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #14 Skrevet 15. juli 2004 Utrolig mange fine kjoler!!! Enig!! :enig_animasjon:
Tosca Skrevet 15. juli 2004 #15 Skrevet 15. juli 2004 Her er kjolen min. Det er en Romantica modell Iona. Kanskje ikke så lett å se den ordentlig når jeg har slepet på armen. :-?
Gjest Tabby Skrevet 15. juli 2004 #16 Skrevet 15. juli 2004 Enig!! :enig_animasjon: Jeg er også enig!
hoppende Skrevet 15. juli 2004 #17 Skrevet 15. juli 2004 Hmm, det er ikke noen bilder av min kjole på nettet, så jeg lastet opp noen bilder i fotoalbumet, men det ser ut som om de må godkjennes først? Vet ikke hvor lang tid slikt tar jeg. Men her er iallefall linken: http://album.kvinneguiden.no/showgallery.p...php?ppuser=6005 Bildene er litt dårlig, men det er ikke så lett når man prøver og mange skal se og noen som ikke kjenner kameraet ditt så godt skal ta bilde for deg
Gjest Tabby Skrevet 15. juli 2004 #18 Skrevet 15. juli 2004 Hoppende, ja bildene må godkjennes først, og hvor lang tid det tar er avhengig av hvor raskt en moderator ser på det. Du kan godt legge inn en tråd på ris/ros forumet eller sende en pm til en moderator som er pålogget så kanskje det skjer litt raskere :-)
Bridesilly Skrevet 15. juli 2004 #20 Skrevet 15. juli 2004 Jeg TROR jeg har bestemt meg for denne på fredagen' date= men vet ikke hva til lørdagen enda. Jeg skal ha denne som Magnhild har bilde av, i diamond white. Mannen skal ha smoking. Og det er bare to uker og en dag til.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå