Gå til innhold

Nummen i rumpe og underliv.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli sprø.
Sliter veldig med hofte og rygg, og de siste dagen har jeg vært helt nummen på den enerumpeballen og i underlivet. Det er så ekkelt.
Jeg spurte fysioterapauten min i dag, men hun sa at det ikke var farlig, sikkert bare noen nerver som ligger i klem.
Men det er jo så skummelt! Leste at det kan være farlig, og får man sånne følelser skal man ringe lege umidelbart. Men nå har jeg jo snakket med både lege og fysioterapaut, og ingen av de trodde det kan være farlig.
Men det blir liksom bare verre føler jeg..

Noen som har opplevd det samme?
Hadde vært beroligenede å høre at det er "normalt"! tongue0023.gif

Anonymous poster hash: b477b...743
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du problemer med vannlating eller avføring? Hvis ikke, er det ikke farlig

Anonymous poster hash: 1b434...695
Skrevet

Har du problemer med vannlating eller avføring? Hvis ikke, er det ikke farlig

Nei jeg har ikke det ennå. Men er så redd jeg plutselig får det. nummenheten blir jo bare verre, så kan jo hende det går utover vannlating eller avføring etterhvert? Eller er ikke det mulig?

Skrevet

Noen fler som har upplevd dette?

Skrevet

Nei jeg har ikke det ennå. Men er så redd jeg plutselig får det. nummenheten blir jo bare verre, så kan jo hende det går utover vannlating eller avføring etterhvert? Eller er ikke det mulig?

Har du tatt lasegue-test? Denne kan indikere om det kan være en diskprolaps i lumbal-columna. Er denne negativ er det ikke nerver i columna som forårsaker nummenheten. Hvis denne testen slår ut ville jeg diskutert muligheten for MR av ls-columna for å kartlegge om du har en diskprolaps.

Skrevet

Har du tatt lasegue-test? Denne kan indikere om det kan være en diskprolaps i lumbal-columna. Er denne negativ er det ikke nerver i columna som forårsaker nummenheten. Hvis denne testen slår ut ville jeg diskutert muligheten for MR av ls-columna for å kartlegge om du har en diskprolaps.

Hva slags test er dette da? og hvordan får jeg tatt den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...