Gå til innhold

Til menn: hva hadde hjulpet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hun skal gjøre/si for å få det til å bli bedre? Det første du må gjøre er å innse at det ikke er henne det er noe i veien med, men deg selv. Det er du som skal jobbe med det, og ikke la din utdaterte seksualmoral bli hennes problem.

Anonymous poster hash: 31a01...56a
  • Liker 3
Skrevet

Hvor mange ONS og sexpartnere har du hatt, TS?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vel hatt nærmere 10 ons, og jeg er bare 23!

Kjæresten min vet om det, og bryr seg ikke noe videre om det :)

Om da denne fyren til ts vurderer dette opp og ned, er det jo bare til å prate med jenta og si hva som evt plager han! Ærlighet varer lengst :)

Skrevet

Hvorfor gidde å snakke om hvor mange man har vært med, med ny partner?!

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Igjen takk for svar!

Ser at innleggene mine har blitt misforstått: det er jeg som er jenta!

Han plager ikke meg med det, men jeg vet at han tenker veldig mye på det og at han tar det tungt. Det går utover selvfølelsen min veldig, fordi jeg får jo ikke gjort om på historien min. Skulle bare ønske det var noe jeg kunne si som hadde gjort det mindre vondt for han å tenke på..??

Han syns det er vanskelig og trist å tenke på at jeg, som er hans første og største kjærlighet, har vært noen andres ONS, har vært noe så ubetydelig og verdiløst for noen andre. Når det er sånn han føler det, så gjør han det, og da vil jeg gjøre alt jeg kan for å være der for han slik at vi kan komme oss forbi det.

Så, noen jenter som har vært i samme situasjon?

Og hva sier gutta? Tenker dere noe sånn som "stakkar han fyrn der, som er sammen med hu jenta der som ble med meg så lett hjem fra byen for 10mnd siden"? "Glad jeg ikke er sammen med hu"?

Hvordan tenker dere ift guttene jenta di tidligere har vært med? Ubehagelig å møte på dem osv?

Anonymous poster hash: 91fa4...888
Skrevet

Da får du isåfall si følgende (selv om det er løgn);

Jeg skulle gjerne ha dette ugjort nå som jeg har truffet deg. De andre var ikke bare ubetydelige og ufattelig dårlig sex var det også, jeg var bare svak, dum og ung. Fylla har mye av skylda også, og jeg ville ALDRI vurdert å så mye som kysse disse en gang nå som jeg endelig har truffet DEG.

(med andre ord: du må tydeligvis styrke hans elendige selvtillit. Selv om dette er helt absurd..)

Anonymous poster hash: d80c1...2d9
  • Liker 1
Skrevet

TS her.

Igjen takk for svar!

Han plager ikke meg med det, men jeg vet at han tenker veldig mye på det og at han tar det tungt. Det går utover selvfølelsen min veldig, fordi jeg får jo ikke gjort om på historien min. Skulle bare ønske det var noe jeg kunne si som hadde gjort det mindre vondt for han å tenke på..??

Han syns det er vanskelig og trist å tenke på at jeg, som er hans første og største kjærlighet, har vært noen andres ONS, har vært noe så ubetydelig og verdiløst for noen andre. Når det er sånn han føler det, så gjør han det, og da vil jeg gjøre alt jeg kan for å være der for han slik at vi kan komme oss forbi det.

Og hva sier gutta? Tenker dere noe sånn som "stakkar han fyrn der, som er sammen med hu jenta der som ble med meg så lett hjem fra byen for 10mnd siden"? "Glad jeg ikke er sammen med hu"?

Hvordan tenker dere ift guttene jenta di tidligere har vært med? Ubehagelig å møte på dem osv?

Du er ikke hellige jomfru Maria, du er et menneske med følelser og lyster som lever i Norge på 2000-tallet. At han skal holde fortida di mot deg er ikke sunt, og det høres ut som om han nyter å ha denne makten over deg og spille på den dårlige samvittigheten din. Hvorfor må han dra opp dette til det kjedsommelige, å ha hatt noen ONS er veldig, veldig vanlig! Hadde aldri giddet å krype rundt og unnskylde meg for hvem jeg er, han får vise deg respekt og akseptere deg dersom han virkelig elsker deg!

Anonymous poster hash: ff6e7...6f3

• Liker 2
Skrevet

Håper på noen tilbakemeldinger fra dere menn der ute :-)

Du har blitt sammen med ei jente, hu er drømmejenta. Bortsett fra at hu har hatt 3-4 ONS i løpet av sitt 26 år lange liv. Du vil likevel virkelig være sammen med a. Hvordan hadde du taklet det?

Dersom du hadde slitt litt med det, hva hadde jenta kunne gjort for å gjøre det bedre?

Hadde satt veldig pris på litt utdypende svar når det gjelder hvilke tanker du ville fått om a, hva som hadde vært vanskelig, og hva hu kunne gjort/sagt for å gjøre det ubehagelige lettere å takle for deg?

Takk :-)

Wow... 3-4 ONS?! Desinfisering!

.... Neida.var det virkelig et ordentlig spørsmål? 3-4 ons er da ikke så mye? Eneste grunnen til at mannen føler seg "truet" av dette er mest sannsynlig fordi du er mer erfaren ennhan. Helt ærlig talt hadde jeg driti i det. Og det kommer fra en mann som har en bifil kjæreste som har pult flere jenter enn jeg har selv :P

Anonymous poster hash: ceed2...53b

Skrevet

TS her.

Igjen takk for svar!

Det er jo mentaliteten du må forandre. Du var ikke utnyttet av noen mann, dere utnyttet hverandre. Du er seksuelt frigjort, og det vil tjene han i lengden.

• Liker 2
Skrevet

Da får du isåfall si følgende (selv om det er løgn);

Jeg skulle gjerne ha dette ugjort nå som jeg har truffet deg. De andre var ikke bare ubetydelige og ufattelig dårlig sex var det også, jeg var bare svak, dum og ung. Fylla har mye av skylda også, og jeg ville ALDRI vurdert å så mye som kysse disse en gang nå som jeg endelig har truffet DEG.

(med andre ord: du må tydeligvis styrke hans elendige selvtillit. Selv om dette er helt absurd..)

Anonymous poster hash: d80c1...2d9

Jeg synes det er kvalmt å si at fylla har skylda.

TS, hvorfor har du i det hele tatt nevnt disse ONSene?

Anonymous poster hash: a1615...13f

Skrevet

Jeg hadde over 40 i en alder av 24. Dama gir deg beng!

Skrevet

Jeg hadde en aktiv singelperiode før jeg møtte samboeren min, og hadde noen one night stands. Disse tok gjerne kontakt igjen, og jeg avviste dem alle fordi jeg hadde bestemt meg for å prøve å kapre dette flotte kjæresteemnet jeg hadde funnet. Når jeg har møtt på disse fyrene i ettertid sammen med samboeren min har de enten sendt melding for å sjekke om det er noen mulighet for at jeg vil være utro (!), eller erklært at de synes det er kjipt at det ble han og ikke dem.

Så nei. Med mindre du gjorde et ufattelig dårlig inntrykk på disse one night standene, tror jeg ikke noen av disse mennene synes "synd" på fyren for at han er sammen med noen de har ligget med.

Og helt ærlig; dette må han klare å håndtere selv. Og det må være grenser for hva som er greit å lage et stort issue av. Samboeren min synes det er helt krise at jeg har en guttevenn via studiene. Vi har snakket om det, og avklart at det er hans problem. Vanligvis ville jeg kuttet kontakt med denne guttevennen, men jeg har lite kontakt med andre medstudenter, og har en typisk maskulin personlighet, slik at jeg heller ikke får noe meningsfylt ut av bekjentskaper med fnise-jentene på 19 år. Derfor kan jeg ikke ofre det eneste hyggelige vennskapet jeg har i studiesammenheng fordi samboeren synes at komisen er kjekk.

Han fyren din må gjerne synes det er vanskelig, men det er noe han må jobbe med. Det beste du kan gjøre er å bygge relasjonen din til han, og ikke gi han flere detaljer om ditt tidligere sexliv.

Anonymous poster hash: e4057...b8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...