AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Skrevet 13. oktober 2014 Jeg stresser ikke mye sånn hver dag. Men jeg blir helt utslitt etter en stressende dag.. Jeg kan være sengeliggende (ikke så ille) men jeg blir utslitt og noen ganger må jeg ha 3-5 hviledager så jeg kan klare å komme meg på jobb igjen, kan klare å komme meg på jobb. Men da blir jeg bare verre. Dette kommer spesielt etter at jeg har vært stresset, nervøs eller vært en veldig stor dag med mye folk osv. Jeg så på det selv som jeg var lat og ikke ville gjøre noe, så trodde det var meg det gikk på. Går jo selvfølgelig på meg. Men jeg har lagt merke til at dette kommer i disse dagene der det har vært mye stress (som jobb osv).. Noen som har det samme? Burde jeg gå til legen med dette, tror jeg har vært der før og fortalt dette. Men han tok meg ikke alvorlig som alltid.. Anonymous poster hash: 707b5...981
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 Hvordan spiser og drikker du når det er stressende perioder? Ofte hjelper det mye å passe på å spise regelmessig og drikke endel væske Anonymous poster hash: d864d...a24
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #3 Skrevet 14. oktober 2014 Når jeg er stresset, spiser jeg mye og drikker mindre. Men i de dagene jeg ikke stresser drikker jeg mer. Da jeg var deprimert, så var spising en del av livet. Så hvis jeg blir fort stressa, så roer jeg meg ned mye ved å ha noe å gjøre. og det er spising. Jeg har sliti med dette at jeg blir utslitt og har en del problemer at jeg MÅ ha hviledager, eller så går ikke hverdagen bra. Har bare deltidsjobb, denne uka jobber jeg ikke, og jeg stresser allerede fordi jeg skal på jobb neste uke. Blir så sliten av det, føler jeg ikke skal rekke og sette på en klesvask før jeg skal på jobb, altså tiden spiller mye inn her! Anonymous poster hash: 707b5...981
Gjest earlgrey Skrevet 14. oktober 2014 #4 Skrevet 14. oktober 2014 Har du hatt kyssesyken? Kan sjekkes med en blodprøve. Mange som opplever å bli utmattet, nærmest som ME, en periode etter kyssesyken, spesielt hvis du ikke har vært klar over atfu har hatt det og tatt hensyn til det. Snakker av erfaring, men har etter 3 år trent meg opp og blitt frisk
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #5 Skrevet 14. oktober 2014 Har du hatt kyssesyken? Kan sjekkes med en blodprøve. Hvor lenge etter, og hvilken blodprøve tas for å sjekke? Anonymous poster hash: 56586...bfc
Gjest earlgrey Skrevet 14. oktober 2014 #6 Skrevet 14. oktober 2014 Hvor lenge etter, og hvilken blodprøve tas for å sjekke?Anonymous poster hash: 56586...bfc Bare be dem ta en prøve for å se om du har hatt kyssesyken. De kan ikke se når du har hatt det, bare om du har hatt det eller ikke Tror selv jeg hadde det for 4 år siden, da mange av veninne mine hadde det på den tiden
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #7 Skrevet 15. oktober 2014 Har du hatt kyssesyken? Kan sjekkes med en blodprøve. Mange som opplever å bli utmattet, nærmest som ME, en periode etter kyssesyken, spesielt hvis du ikke har vært klar over atfu har hatt det og tatt hensyn til det. Snakker av erfaring, men har etter 3 år trent meg opp og blitt frisk TS her. Ja, jeg hadde kyssesyken for 1,5 år siden. Jeg la ikke merke til at jeg hadde kyssesyken og symptomer kom ikke før noen uker etter at kyssesyken var ute av kroppen. Så dro jeg mye til legen og han mener det ikke er det, at jeg overdriver. Han tar meg ikke alvorlig lenger. Er det noe som kan hjelpe uten å reise til legen? Anonymous poster hash: 707b5...981
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #8 Skrevet 15. oktober 2014 Får du nok søvn? Jeg har dager hvor jeg er så sliten at for å kunne fungere neste dag så må jeg legge meg veldig tidlig. Snakker om åtte på kvelden. Dette skjer flere ganger i uka.Anonymous poster hash: 36d84...cdd
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #9 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg ble kvitt dette (utmattetthet etter 4 måneder med kyssesyken og et psykisk traume) ved å trene og en periode med redusert karbohydratinntak. Ca ett år brukte jeg, og er fysisk frisk ihvertfall :D Anonymous poster hash: 505b5...dad
Gjest earlgrey Skrevet 15. oktober 2014 #10 Skrevet 15. oktober 2014 Om legen din ikke tar deg alvorlig synes jeg han er ganske useriøs. Men er du utmattet etter kyssesyken er det ikke mye å gjøre enn å trene deg opp, da det ikke finnes noen medisiner for dette
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #11 Skrevet 15. oktober 2014 TS her. Jeg får nok søvn, jeg kan stå opp tidlig (da sliter jeg enda mer, da kan jeg sove 2-3 ganger om dagen) Kan la være å sove om dagen og heller legge meg kl 7-8, men det hjelper ikke det heller. Skal bytte fastlege nå ikveld, så jeg kan komme meg bort fra den legen som får meg til å føle at ingenting er galt selvom jeg merker det selv.. Nå skal jeg se om det hjelper å legge seg seint, og stå opp tidlig. Nei, jeg trente en stund, men jeg har problemer med svimmelhet og smerter i magen. Og da kan jeg ikke trene de dagene jeg er svimmel. Er som regel hjemme fra 12 om morran og 12 på kvelden, så vil ikke utforde og ingen er til stede hvis det skal skje noe på tredemølla. Anonymous poster hash: 707b5...981
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå