Gå til innhold

Hvor tidlig fikk du "carvings"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor tidlig i svangerskapet fikk du lyst på alt mulig/en spesiell ting av mat/frukt/godteri osv?

Anonymous poster hash: 5cecf...21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 37 nå. Har ikke fått lyst på noe spesielt enda.

Skrevet

Det er faktisk mest på film at man får cravings. Noen får det selvfølgelig, men ikke så ekstremt man ser på tv. De fleste har ingen cravings.

Anonymous poster hash: bd823...dc8

Skrevet

Fikk ingen cravings, men jeg fikk fullstendig avsmak på kylling.

Anonymous poster hash: f6f58...c65

Skrevet

Har ikke fått cravings på en spesiell ting, men begynte tidlig med perioder der jeg har vært fysen på forskjellige matvarer. Blant annet loff med leverpostei, sjokolademelk, smil-sjokolade, Love Hearts og epler :-)

Anonymous poster hash: de6c6...671
Skrevet

Har hatt cravings på rå gulrot siden uke 10, er uke 14 nå:)

Skrevet

Så heldige dere som har sluppet unna er! Carving-syndromet har slått meg hardt denne graviditeten. Har allerede skåret ut fire kopper i tre, og stakkars samboeren min kan ikke komme seg med en melon til kveldskosen uten at jeg må dekorere den med rosemønster.

Anonymous poster hash: 399bd...c11

• Liker 26
Skrevet

Ingen her som fikk craving på kavring da?

"Carving" er noe du gjør med et stemjern og en klubbe.

• Liker 1
Skrevet

Rundt 10 uker på vei begynte jeg å få cravings etter sjokolademelk. Både forrige svangerskap og dette. Denne gangen har jeg også spist et oppskjært og skrellet eple hver kveld.

Men er jo ikke sånn på film hvor jeg våkner om natten og tvinger kjæresten til å få tak i det.

Skrevet

Rundt 10 uker på vei begynte jeg å få cravings etter sjokolademelk. Både forrige svangerskap og dette. Denne gangen har jeg også spist et oppskjært og skrellet eple hver kveld.

Men er jo ikke sånn på film hvor jeg våkner om natten og tvinger kjæresten til å få tak i det.

Mormoren min gjorde faktisk det :ler:

Hun fikk akutt lyst på eplekart av alle ting, midt på natten og hylgråt visstnok. Så bestefaren min måtte ut på epleslang :ler:

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for språkdebatt.

Yvonne (mod)

Skrevet

Jeg har både vært innom dispenserbrus, fries fra macern, appelsin og rundstykker med ost og skinke.

Skrevet

Ingen her som fikk craving på kavring da?

"Carving" er noe du gjør med et stemjern og en klubbe.

Jeg fikk craving på carving jeg!! 😜 🎿 Løste det med å spise sjokolade for å glemme carvingcravingen... 😉 lurt...
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Etter å ha smakt årets første klementin i går, så spørs det bare ikke om det daglige eplet blir byttet ut med klementin!

Endret av Teriyaki
Skrevet

Har ikke fått noe skikkelig "cravings" ennå, men har perioder (dager/uker) der jeg får dilla på et eller annet. Hittil har det vært: grønne epler, plommer, nugatti, marie-kjeks og julemenn ;)

Skrevet

Har ikke fått noen cravings i noen av mine svangerskap. Er nå i uke 17, og mitt største problem er at jeg spiser for lite. Veier fremdeles et par-tre kg mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid (spydde godt de 15 første ukene).

Har lurt litt på om 'cravings' stort sett bare er en unnskyldning godtesjuke damer benytter seg av når de er gravide. Må jo være en grunn til at enkelte legger på seg enormt mye.

Anonymous poster hash: 462bc...198

Skrevet

Har ikke fått noen cravings i noen av mine svangerskap. Er nå i uke 17, og mitt største problem er at jeg spiser for lite. Veier fremdeles et par-tre kg mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid (spydde godt de 15 første ukene).

Har lurt litt på om 'cravings' stort sett bare er en unnskyldning godtesjuke damer benytter seg av når de er gravide. Må jo være en grunn til at enkelte legger på seg enormt mye.Anonymous poster hash: 462bc...198

Men, når man har cravings på sunne ting da? Jeg er 7 kg under vekten før jeg ble gravid pga mye oppkast, men har allikevel cravings, og det er ikke slik at man må spise hele tiden. Har bare lyst på rå gulrøtter, og da spiser jeg jo det:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...