Gå til innhold

Lukter vondt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg og mannen ble sammen sugde jeg han ganske ofte og likte det, men etter hvert som hverdagen kom, droppet han også dusjen hver morgen og kveld (han dusjer ofte altså, minst hver andre dag) og lukten kom.
Når han ikke har dusjet den dagen lukter det nesten salmiakk av han der nede og jeg mister helt lysten på å suge han.
Han har merket dette og lurer på hva som er galt, men jeg føler ikke at jeg akkurat kan si at han lukter..
Noen råd? Er dette vanlig?

Anonymous poster hash: 8e34c...b69
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såklart kan du si ifra! Suger ikke sur kuk ass....

• Liker 3
Skrevet

Bare si at du ønsker at han skal dusje hver dag, siden det lukter når han ikke gjør det

• Liker 1
Gjest Stining
Skrevet

Det beste er å være ærlig, syns jeg da! Det trenger jo ikke å såre han hvis du sier det på en fin måte, pluss at det er noe han lett kan fikse selv. Han er sikkert ikke klar over det selv..

Gjest incognita
Skrevet

Han burde vel strengt tatt vaske utstyret hver dag selv om han dropper dusjen...

Synes du skal si det som det er.

• Liker 1
Skrevet

Haha, ingen har lyst til å suge/slikke en person som ikke er omtrentlig nydusja. Dra han med i dusjen da vel, og sug han der

Skrevet

Vær ærlig, men ikke ufin.

• Liker 1
Skrevet

Når jeg og mannen ble sammen sugde jeg han ganske ofte og likte det, men etter hvert som hverdagen kom, droppet han også dusjen hver morgen og kveld (han dusjer ofte altså, minst hver andre dag) og lukten kom.

Når han ikke har dusjet den dagen lukter det nesten salmiakk av han der nede og jeg mister helt lysten på å suge han.

Han har merket dette og lurer på hva som er galt, men jeg føler ikke at jeg akkurat kan si at han lukter..

Noen råd? Er dette vanlig?

Anonymous poster hash: 8e34c...b69

Jeg vil heller si det er lite.

Folk i forhold bør dusje daglig og det er klart du må si i fra om dette.

Anonymous poster hash: 0e7ad...e78

Skrevet

Samboeren min kan ikke dusje hver dag på grunn av eksem, men han vasker seg jo uansett nedentil hver dag. Be fyren om å dusje eller vaske seg. Sier seg selv at man mister lysten om det lukter. Usj.

Skrevet

Desverre er nok dette med dårlig hygiene den prisen man ofte må betale for å leve sammen med en mann :(

Anonymous poster hash: 0e7ad...e78
Skrevet

Hvis kjæresten min lukter når jeg går ned på henne, spør jeg rett og slett bare om hun vil ta en dusj sammen med meg. Hun skjønner jo greia, og det tar hun seg absolutt ikke nær av. Bare ta det opp på en respektfull måte. Hun dusjer for øvrig hver dag, men noen ganger, hvis vi har vært sammen hele dagen, kanskje til og med vært litt aktive, kan det ha en tendens til å lukte likevel.

Fullfører så klart etterpå, forresten :wink:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...