Gå til innhold

Du som har iphone.. hvilken har du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har 5, hatt den i 1,5 år. Ikke noe tull med den. Regner med å ha den ca 1 år til, hvis den holder så lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5s, hatt den i under en mnd. Hadde 4s i over 2 år, og den fungerer fint enda, bare litt treg.

Skrevet (endret)

det er for alle sauene i flokken. Sony Xperia Z1 er for de som er selvstendige individer og ikke følger noen flokk :skratte:

Har vært eier av Ericsson og også etter at Sony kjøpte dem opp. Kun etterpå da det en stund var Sony Ericsson og så Sony, har det bare vært tullball med alle mobilene jeg har hatt. Har hatt mobilene til reperasjon gudvethvormangeganger! Med Apple-ikke i det hele tatt! Jeg vil heller være en sau enn en dum kjøter. Endret av Pop!
  • Liker 1
Skrevet
:skratte:

Har vært eier av Ericsson og også etter at Sony kjøpte dem opp. Kun etterpå da det en stund var Sony Ericsson og så Sony, har det bare vært tullball med alle mobilene jeg har hatt. Har hatt mobilene til reperasjon gudvethvormangeganger! Med Apple-ikke i det hele tatt! Jeg vil heller være en sau enn en dum kjøter.

Haha, man må vel helst være en sau for å komme med så dumme påstander :fnise:

Har 5 kompiser med Aifåon, alle har smadra skjermen flere ganger, knappen oppå har slutta å funke eller andre feil de har måttet lever de inn til rep for. Alle mine Sonyer har derimot funka feilfritt, og dem er det mange av, helt fra Ericsson via Sony Ericsson og nå Sony. Madammen har en 4s som låser seg hele tida, og det er nr. 2 i rekka pga flere innleveringer og utlevering av ny.

Du så altså da heller ikke FBI-programmet da, der reporterne holdt på å bli angrepne når de ville ha et intervju med Applefolka om drittbatteriene og at det heller ikke går an å skifte batteri på flere av modellene????

Flott selskap med sympatiske mennesker det der ja :skratte:

Jaja, du får kose deg i eple-menigheta, dere er mange lettlurte fjols der, hihihi!!

Anonymous poster hash: bbf1e...a8e

Skrevet

iPhone 5s. Kjøpte den i August, så ca 2 mnd.

Gjest Elseby13
Skrevet

iPhone 5s. Kjøpte den i August, så ca 2 mnd.

Måneden august skrives med liten a.

Skrevet

5s. Fikk den i januar.

Skrevet (endret)

6'ern fikk den til bursdagen nå nylig. Før det hadde jeg 4'ern.

(Og min ble aldri knust selvom jeg miste den i bakken, brukt den også ute i lett yr, funka fjell hele veien. 4'ern altså.)

Endret av SjiraffenLaffen
Skrevet

Måneden august skrives med liten a.

Så relevant i forhold til hvilken iPhone jeg har.

Gjest Elseby13
Skrevet

Så relevant i forhold til hvilken iPhone jeg har.

"I forhold til" blir feil her. I forhold til betyr sammenlignet med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...