AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Det er svært sjeldent at jeg reagerer når jeg ser en flott mann, men i går når jeg satt å så på TV og Cubus reklamen dukket opp fikk jeg seriøst stikk i hjertet. Makan til flott mann.. Hvor finner jeg han? Hva synes dere? Har dere noen favoritter? Anonymous poster hash: 012ab...217 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #3 Skrevet 13. oktober 2014 Haha, la merke til han jeg også, jeg som egentlig aldri legger merke til reklamer og ser generelt lite på tv! Men han var snasen han der ja:) Anonymous poster hash: 8be04...57b
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #5 Skrevet 13. oktober 2014 Aah... Jeg fikk det samme med Darren Hayes når jeg var fjortis. Hadde crush på han i flere ÅR! (Fant ut at han var homofil flere år senere ) Jeg ville gått inn for å finne ut hvem han der er, hvis jeg var deg!! Anonymous poster hash: 0f830...965
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #6 Skrevet 13. oktober 2014 Litt for mye av alt etter min smak... Anonymous poster hash: 4ee68...7a9
Gjest RompeRusk Skrevet 13. oktober 2014 #7 Skrevet 13. oktober 2014 For ordentlig og pen etter min smak.. Liker de litt mer rufsete, en som ikke er kronisk bekymret for hårsveisen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå