MarianneE Skrevet 15. juli 2004 #21 Skrevet 15. juli 2004 Jeg vil treffe Ranglepung!!! Det er vi flere som vil!!!
Suzy Skrevet 15. juli 2004 #22 Skrevet 15. juli 2004 Tipper det er en spennende diskusjonspartner med mange nyanserte meninger... Kanskje det er broren til Smygpikk??? :o
MarianneE Skrevet 15. juli 2004 #23 Skrevet 15. juli 2004 *smyger fram en løspikk, og lager en tøypung som jeg prøver og bråke med.* Det er det eneste jeg kan bidra med, asså! Prøvde iallefall......
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2004 #24 Skrevet 15. juli 2004 Nå har jeg drevet litt research, som vanlig helt uten suksess. Men likevel; jeg vil hevde at frittalende med sine 0 innlegg ikke akkurat lever opp til nicket sitt... Det gjør derimot miss undercover, listener og ikke minst anonym. Disse har også 0 innlegg, nemlig. For min egen del er jeg glad for at tøflus er blant nickene med 0 innlegg (krapyl også, for all del!), mens jeg i disse muslimhetstider gjerne skulle hørt mer fra Khalid Hagen. I tillegg får jeg julestemning av nicket Kim Erik Lokker, men her må jeg selv påta meg noe skyld... Fortsatt ingen livstegn fra smygepikk?
Gjest agurk Skrevet 15. juli 2004 #25 Skrevet 15. juli 2004 Jeg tror jeg dauer Ikke rart igrunn det er vanskelig å finne ett ick, alle de som er brukt opp men aldri i bruk! Kanksje man bare skulle slettet alle som aldri hadde skrevet noe?
Felicia Skrevet 15. juli 2004 #26 Skrevet 15. juli 2004 Kan jeg få legge inn en takk til *¤*Angel*¤*, *^~Angel~^*, *~^Angel^~* og *~*Angel*~* for at de har valgt å holde kjeft? Ellers er kunne jeg tenke meg å høre mer fra Eventyrtapeter
LilleBille Skrevet 15. juli 2004 #29 Skrevet 15. juli 2004 Ellers kan ikke Undrende ha lurt så veldig .. siden det bare holdt med ett innlegg.. - og Koz følte seg vel mobbet ut hun oxo...
Olive Oil Skrevet 16. juli 2004 #32 Skrevet 16. juli 2004 Jeg etterlyser samtidig Mysil Bergsprekken og Olive Oil Få ut finger'n folkens! Etterlyst??! Jeg???
Suzy Skrevet 16. juli 2004 #33 Skrevet 16. juli 2004 Etterlyst??! Jeg??? HURRA!!!!!!! Hvor har du vært og hvorfor har du ikke skrevet mer Herlig nick forresten
Olive Oil Skrevet 16. juli 2004 #34 Skrevet 16. juli 2004 :o Rask du! Jeg er her inne med jevne mellomrom, men syns det er morsommere å lese innlegg. Mange flotte medlemmer her, og heftige diskusjoner! Jeg skal bli flinkere til å skrive innlegg, altså.
Suzy Skrevet 16. juli 2004 #35 Skrevet 16. juli 2004 Flink pike Syns nicket ditt var så morsomt så derfor ble du etterlyst - hiv deg med på debattene. det er morsommere å delta enn å lese altså. Æresord!
Olive Oil Skrevet 16. juli 2004 #36 Skrevet 16. juli 2004 Ok, da lover jeg å være mer aktiv her! Takk for kompliment!
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #37 Skrevet 16. juli 2004 *kauker* SMYGPIKK!!!!! Hvor er du? Du roter ikke med (Mysil) Bergsprekken, vel?
LilleBille Skrevet 16. juli 2004 #39 Skrevet 16. juli 2004 Flink pike Syns nicket ditt var så morsomt så derfor ble du etterlyst - hiv deg med på debattene. det er morsommere å delta enn å lese altså. Æresord! (bare en hel dag med hellu .. kan ta knekken på hvem som helst)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå