AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Hei! Jeg har fått noe jeg er ganske sikker på er et innvokst hår i underlivet. Det har utviklet seg til å bli ganske ille, og for øyeblikket har den en gul overflate, med stor hevelse rundt. Innvokste hår har aldri plaget meg på samme måte før, og aldri vært like vondt. Jeg har vondt for å gå, da låret gnisser ved det hovne området rundt, og om noe kommer borti iler det en smerte i hele underlivet. Har vondt når jeg sitter, ligger, og i det hele tatt beveger meg. Det jeg lurer på er om dette kan være noe annet enn innvokst hår? Smerten har sett ut til å stige for hver dag, vil det da forverre eller forbedre morgendagen om jeg stikker hull på den gule overflaten? Jeg setter veldig pris på alle svar!Anonymous poster hash: cb03a...976
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Hei! Jeg har fått noe jeg er ganske sikker på er et innvokst hår i underlivet. Det har utviklet seg til å bli ganske ille, og for øyeblikket har den en gul overflate, med stor hevelse rundt. Innvokste hår har aldri plaget meg på samme måte før, og aldri vært like vondt. Jeg har vondt for å gå, da låret gnisser ved det hovne området rundt, og om noe kommer borti iler det en smerte i hele underlivet. Har vondt når jeg sitter, ligger, og i det hele tatt beveger meg. Det jeg lurer på er om dette kan være noe annet enn innvokst hår? Smerten har sett ut til å stige for hver dag, vil det da forverre eller forbedre morgendagen om jeg stikker hull på den gule overflaten? Jeg setter veldig pris på alle svar!Anonymous poster hash: cb03a...976 Det vil nok hjelpe på å få ut verket. Rens godt med pyrisept etterpå Anonymous poster hash: 26fab...3ce
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Du har og en kjertel på ved trusekanten omtrent ved skjedeinngangen. Denne kejrtelen kan bli betent. Kom deg til legen i morgen. Du trenger minimum Fucidin krem og å få åpnet betennelsen og tømt den for puss. Anonymous poster hash: 3bacc...265
Cookiemonster Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Prøv å få ut verken, og bruk en pinsett å se om du får tak i håret. Kok/rens pinsetten først, og rens etterpå
Gjest Livmora Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 (endret) - Endret 12. oktober 2014 av Livmora
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Får du klemt den ut? Anonymous poster hash: 26fab...3ce
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 Du har og en kjertel på ved trusekanten omtrent ved skjedeinngangen. Denne kejrtelen kan bli betent. Kom deg til legen i morgen. Du trenger minimum Fucidin krem og å få åpnet betennelsen og tømt den for puss. Anonymous poster hash: 3bacc...265 En kjertel..? Hva heter denne? Anonymous poster hash: ec900...917
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #8 Skrevet 12. oktober 2014 Hei! Jeg har fått noe jeg er ganske sikker på er et innvokst hår i underlivet. Det har utviklet seg til å bli ganske ille, og for øyeblikket har den en gul overflate, med stor hevelse rundt. Innvokste hår har aldri plaget meg på samme måte før, og aldri vært like vondt. Jeg har vondt for å gå, da låret gnisser ved det hovne området rundt, og om noe kommer borti iler det en smerte i hele underlivet. Har vondt når jeg sitter, ligger, og i det hele tatt beveger meg. Det jeg lurer på er om dette kan være noe annet enn innvokst hår? Smerten har sett ut til å stige for hver dag, vil det da forverre eller forbedre morgendagen om jeg stikker hull på den gule overflaten? Jeg setter veldig pris på alle svar!Anonymous poster hash: cb03a...976 Nå har jeg stukket hull med en kokt nål, og renset. Jeg ser ikke noe hår, men ser en hvit/gul prikk midt i såret. TSAnonymous poster hash: cb03a...976
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #9 Skrevet 12. oktober 2014 Nå har jeg stukket hull med en kokt nål, og renset. Jeg ser ikke noe hår, men ser en hvit/gul prikk midt i såret. TSAnonymous poster hash: cb03a...976 Er det like vondt ennå? Var det ikke noe puss som kom ut? Kanskje det er best å dra til legen dersom det ikke er bedre i morgen? Anonymous poster hash: 26fab...3ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå