Bridesilly Skrevet 15. juli 2004 #1 Skrevet 15. juli 2004 Vi skal feire dagen vår i stort telt, det blir veldig fint og romantisk... vi skal ha runde bord og jeg lurer litt på om det kan være stilig å bytte ut bordnummer med tittelen på kjælighetsfilmer, men så har jeg fått hjernteppe........... jeg har: casablanca, tatt av vinden, stormfulle høyder, lovestory og askepott Vi har 11 bord, noen som har andre?? :klø:
minniepus Skrevet 15. juli 2004 #2 Skrevet 15. juli 2004 Runaway bride ( ) (Det gikk jo bra til slutt) Pretty woman Du har mail Evig din Fire bryllup og en gravferd Notting hill Det er ganske mange å velge i.
Ingeborg Skrevet 15. juli 2004 #4 Skrevet 15. juli 2004 Love actually Snøhvit ... og hva med "Some like it hot"?
Foxy Mary Skrevet 15. juli 2004 #5 Skrevet 15. juli 2004 Sleepless in Seattle (sukk) Pretty Woman (sukk,sukk) Dirty Dancing (mega sukk) Grease (enda mer sukk) You've got mail (aaaaaaaah) Gone with the wind (wow) Casablanca (WOW) Kjønnheten og udyret Tornerose Notting Hill 4 bryllup og 1 gravferd
Bokalven Skrevet 15. juli 2004 #6 Skrevet 15. juli 2004 My Big Fat Greek Wedding Sense and Sensibility
Tusenfryd Skrevet 15. juli 2004 #7 Skrevet 15. juli 2004 When Harry met Sally Zorro (jada!) City of Angels Og så vil jeg gjerne se film med Kjønnheten i, Foxy...?
Aelwyn Skrevet 16. juli 2004 #8 Skrevet 16. juli 2004 Sweet home alabama The wedding planner Kata & Leopold Bridget Jones ??? Har sikkert fler på lager, må tenke litt
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 16. juli 2004 #9 Skrevet 16. juli 2004 Kjønnheten og udyret Dette hørtes ut som en kjærlighetsfilm for voksne, spør du meg...
Tina75 Skrevet 16. juli 2004 #10 Skrevet 16. juli 2004 En midtsommernatts drøm Romeo og Julie (litt tragisk da...) Shakespare in love
Bridesilly Skrevet 16. juli 2004 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2004 Trodde dette skulle være litt enklere enn det ble, men så kan ikke tittelen være for lang, må ha noen klassiske, noen fra "vår ungdom" og noen litt nyere.....etc... Og siden det er et bryllup prøver vi å styre unna det med referanser til selvmord, hor og kjønn Takk for gode tips fra alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå