Gå til innhold

Din "gjennomsnittlige" sexrunde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest litt her inne, og ser at folks sexhverdag som ventet er utrolig mangfoldig...

Selv er jeg godt fornøyd med sexlivet med samboeren min, og han sier også at han er godt fornøyd.

Men hvordan er deres "gjennomsnittlige" sexrunde....?

For å begynne med meg selv;

Har vært sammen med sambo i snart 3 år, har sex 5-6 ganger i uka, men da gjerne også et par ganger om dagen. Vi er generelt ganske kosete, og liker å kåte hverandre opp.

Men på snittet så:

- har vi sex i ca 20-30 min og mellom kl 23 og 24. Har ALLTID sex søndagskvelder!

- begynner vi gjerne sammen på badet med kosing, såping og klining i dusjen

- løper jeg gjerne inn på rommet først, og tar på stayups til han kommer.....!

- ender vi opp i senga, med lyset slått av, kanskje kun litt lysskimt fra gangen

- begynner vi med masse gjensidig munnsex i ulike stillinger, ender gjerne opp i en form for liggende 69

- ler og tuller vi litt underveis

- kliner vi masse

- bytter vi gjerne en 4-5 stillinger underveis, gjerne med misjonær, ulike varianter av doggy og en omvendt cowgirl hvor han fingrer klitten min samtidig

- fingrer han gjerne meg litt "rundt rumpa" når han tar meg bakfra....

- kommer jeg av slikking og fingring, gjerne flere ganger underveis, men veldig sjelden av penetrering alene

- varer selve penetreringen ca 10-15 min, før han kommer, enten i meg eller at jeg suger ham til han kommer

- ligger vi gjerne og koser i 5-10 etterpå!

- sovner han først!

Dette var altså "gjennomsnittet" Det er ellers store variasjoner med raske kjappiser, bj'er når han bare er så kåt når vi lager middag..., lengre økter f eks på hotellturer med innlagt analsex, osv.

Hvordan vil dere beskrive deres "gjennomsnitt"s sex?



Anonymous poster hash: 0133e...1cc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lest litt her inne, og ser at folks sexhverdag som ventet er utrolig mangfoldig...

Selv er jeg godt fornøyd med sexlivet med samboeren min, og han sier også at han er godt fornøyd.

Men hvordan er deres "gjennomsnittlige" sexrunde....?

For å begynne med meg selv;

Har vært sammen med sambo i snart 3 år, har sex 5-6 ganger i uka, men da gjerne også et par ganger om dagen. Vi er generelt ganske kosete, og liker å kåte hverandre opp.

Men på snittet så:

- har vi sex i ca 20-30 min og mellom kl 23 og 24. Har ALLTID sex søndagskvelder!

- begynner vi gjerne sammen på badet med kosing, såping og klining i dusjen

- løper jeg gjerne inn på rommet først, og tar på stayups til han kommer.....!

- ender vi opp i senga, med lyset slått av, kanskje kun litt lysskimt fra gangen

- begynner vi med masse gjensidig munnsex i ulike stillinger, ender gjerne opp i en form for liggende 69

- ler og tuller vi litt underveis

- kliner vi masse

- bytter vi gjerne en 4-5 stillinger underveis, gjerne med misjonær, ulike varianter av doggy og en omvendt cowgirl hvor han fingrer klitten min samtidig

- fingrer han gjerne meg litt "rundt rumpa" når han tar meg bakfra....

- kommer jeg av slikking og fingring, gjerne flere ganger underveis, men veldig sjelden av penetrering alene

- varer selve penetreringen ca 10-15 min, før han kommer, enten i meg eller at jeg suger ham til han kommer

- ligger vi gjerne og koser i 5-10 etterpå!

- sovner han først!

Dette var altså "gjennomsnittet" Det er ellers store variasjoner med raske kjappiser, bj'er når han bare er så kåt når vi lager middag..., lengre økter f eks på hotellturer med innlagt analsex, osv.

Hvordan vil dere beskrive deres "gjennomsnitt"s sex?

Anonymous poster hash: 0133e...1cc

På med glidemiddel og 2 deilige minutter med jukking før jeg spruter inni henne.;)

Anonymous poster hash: 0b1d8...53e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex i 15-20 minutter med forspill, et par ganger i måneden, kliner lite eller ingenting, han sovner først etterpå.



Anonymous poster hash: cf0d7...c0b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt her inne, og ser at folks sexhverdag som ventet er utrolig mangfoldig...

Selv er jeg godt fornøyd med sexlivet med samboeren min, og han sier også at han er godt fornøyd.

Men hvordan er deres "gjennomsnittlige" sexrunde....?

For å begynne med meg selv;

Har vært sammen med sambo i snart 3 år, har sex 5-6 ganger i uka, men da gjerne også et par ganger om dagen. Vi er generelt ganske kosete, og liker å kåte hverandre opp.

Men på snittet så:

- har vi sex i ca 20-30 min og mellom kl 23 og 24. Har ALLTID sex søndagskvelder!

- begynner vi gjerne sammen på badet med kosing, såping og klining i dusjen

- løper jeg gjerne inn på rommet først, og tar på stayups til han kommer.....!

- ender vi opp i senga, med lyset slått av, kanskje kun litt lysskimt fra gangen

- begynner vi med masse gjensidig munnsex i ulike stillinger, ender gjerne opp i en form for liggende 69

- ler og tuller vi litt underveis

- kliner vi masse

- bytter vi gjerne en 4-5 stillinger underveis, gjerne med misjonær, ulike varianter av doggy og en omvendt cowgirl hvor han fingrer klitten min samtidig

- fingrer han gjerne meg litt "rundt rumpa" når han tar meg bakfra....

- kommer jeg av slikking og fingring, gjerne flere ganger underveis, men veldig sjelden av penetrering alene

- varer selve penetreringen ca 10-15 min, før han kommer, enten i meg eller at jeg suger ham til han kommer

- ligger vi gjerne og koser i 5-10 etterpå!

- sovner han først!

Dette var altså "gjennomsnittet" Det er ellers store variasjoner med raske kjappiser, bj'er når han bare er så kåt når vi lager middag..., lengre økter f eks på hotellturer med innlagt analsex, osv.

Hvordan vil dere beskrive deres "gjennomsnitt"s sex?

Anonymous poster hash: 0133e...1cc

Mye likt som dere, men jeg kan ikke fordra å være to i dusjen, så det utgår.

Vi bytter som regel ikke stilling mer enn 1-3 ganger.

Ellers liker vi å variere hvor vi har sex. Diverse steder i huset, på tur i skogen, parkerer bilen ett sted litt ute av syne osv. Kjappisene "rundt forbi" tror jeg bidrar mye til spenningen etter 16 år sammen.

Anonymous poster hash: 730a1...9e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til to ganger i uken, hos meg eller han.

Munnsex på han.

Sex med nøyaktig samme stillinger og rekkefølge i ca 20-40 min.

2 minutters kos før en av oss spretter opp og gjør noe annet.

BOOOORING!!!!



Anonymous poster hash: 59c69...14f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Kommer an på om det er frøken høyre eller frøken venstre som står på kalenderen. Skiller opp til flere sekunder mellom dem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt klåing så den blir hard. Litt spytt eller glidemiddel på kuken. Jeg snur meg med rumpa mot han. Så jokking til jeg kommer tre ganger før han kommer selv. Tar vel ca 10 min totalt.

Anonymous poster hash: 7d703...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Vi ligger i skje, han klår meg på brystene.
  • Jeg runker han bittelitt.
  • Jeg finner frem en vibrator og bruker den på klitoris istedet
  • Han fingrer meg til jeg får orgasme sammen med vibratoren.
  • Deretter er det enten han øverst, meg øverst eller fra siden.
  • Han bruker ca 30 sekunder på å komme
  • Begge hopper rett opp av senga etter han kommer, for å vaske hender :P
  • Begge sovner....

3-4 ganger i måneden. Altså, JEG er fornøyd. Men tror ikke han er det :(

Anonymous poster hash: a5ee7...9a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Som ofte varer samleiene fra ca 5 sekunder til 2 minutter. Vi har ikke sex på bestemte klokkeslett, men har oss når vi har mulighet.

Forspill er ofte at jeg suger han i sofaen, badet eller ute på tur om vi er ute. Han koser med meg , vi varierer i forskjellige stillinger, men holder oss til en under ett samleie.

Vi har ofte flere samleier etter hverandre. Han spruter enten inni meg, på puppene, ansiktet eller i andre hull. Variasjon er tingen .

Både han og jeg kommer veldig fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner med litt fingring eller stryking utenpå klærne.

Så åpner han buksesmekken og drar ned bokseren før jeg gir han en liten runde med oralsex samtidig som han fingrer meg, eller bruker leketøy på meg. evt 69, mye rimming og fitteslikking.

Bytter 3-4 stillinger i løpet av et samleie

Tar flittig ibruk leketøy, og ender ofte med en finger i rompa på en av oss, eller at vi avslutter med analsex.

Han kommer som regel på magen eller ryggen min eller at jeg får ladningen i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...