AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Har for et halvår siden gjort det slutt med kjæresten, vi begge var enig, og nå trives jeg som singel. Helt overraskende fikk jeg en sms fra tidligere "svigermor" som ville stikke innom med noen ting som jeg visst hadde glemt igjen i huset deres og nå ryddet de visst opp. Hun kom innom i helgen og hun oppførte seg merkelig. Jeg inviterte henne selvfølgelig inn på kaffe av ren høflighet. Jeg mistenker at hun er kåt på meg. Hun spør meg ut om alt mulig rart, om jeg har ny kjæreste og hinter om ting som kanskje kan tolkes som seksuelle, noe som gjør meg usikker. - hva er det hun egentlig ønsker ? Eller bare innbiller jeg meg dette? Hun styrker meg også på armen og rufser meg i håret. Hun presterte også å kjenne på skuldrene mine og si jeg var anspent, og at jeg kunne trenge en massasje... Etter at hun gikk på fredag var jeg megakåt. På en måte ønsker jeg at hun skal være hypp på meg, men på en annen måte er det lettest om jeg bare innbiller meg ting. Saken er den at hun komme innom senere i uken med enda flere av tingene mine, noe jeg også syns er rart, hvorfor tok hun ikke med alt på en gang i så fall ? Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget.... hva tror dere hun vil og hva skal jeg gjøre ? Anonymous poster hash: a389b...c65
Gjest Coolaid Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg tenker, om dette er seriøst ment, så bør du ikke rote deg borti denne damen. Du har allerede vært kjæreste med datteren og du bare kompliserer ting. Den dagen hun kommer med resten av tingene dine så henger du en lapp på døren og skriver at du dessverre ikke er hjemme men hun får bare sette det fra seg der. Da har hun ikke påskudd for å komme igjen. Så er du kvitt det problemet, om du har tolket det riktig. Om du bare misforstår så er det fortsatt ikke noe problem for deg.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Er overrasket over at nesten ingen har tatt seg bryet med å svare skikkelig, dere får tro akkurat det som gir dere mest glede. Jeg er veldig usikker på hele situasjonen og håpet derfor på gode svar. Dette er jo ikke akkurat noe som jeg ønsker å prate med kompiser eller jentevenner om. Takk til deg som ihvertfall tok deg tiden til å svare skikkelig. hilsen ts Anonymous poster hash: da40c...1b4 1
Surriball Skrevet 13. oktober 2014 #6 Skrevet 13. oktober 2014 Ryddet for spekulasjon. Stjernesol, mod.
Gjest Heartbeat Skrevet 13. oktober 2014 #7 Skrevet 13. oktober 2014 Kan hende det er dattera som sender moren til deg for å innhente info om livet ditt etter bruddet med henne
Iskremavhengig Skrevet 13. oktober 2014 #8 Skrevet 13. oktober 2014 Dette hørtes ut som en sexfantasi. Hvis det skulle være reelt (for det kunne jo vært det, vanskelig å vite på nettet), så har det gått et HALVT år. Hvis du tenner på henne, så kjør på. Merker at jeg blir kåt bare av å skrive her. Folk tenker for mye og lever for lite. Hvis du ikke tenner på henne, så er du bare høflig, prater litt, lar henne massere deg, og så stikke.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #9 Skrevet 14. oktober 2014 fortell hvordan det gikk;-)Anonymous poster hash: a49e2...a67
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå