Gå til innhold

Restylane (hyaluronsyre) varighet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Fikk beskjed av legen at hyaluronsyre i kinnben varer ca. 2 år (50% redusert), men når jeg leser om det står det varigheter i 9-15 måneder. Syns det er litt teit om det ikke varer så lenge som han sa. Tok 1 ml og vurderer 0,5 ml til, men ikke om det varer så mye kortere enn han sa.

Kan noen si forskjellen på sub q og hyaluronsyre? Legen sa at varigheten var den samme, men nå er jeg litt i tvil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har restylane i leppene jeg da, men det skal visst holde 6-12 mnd, men har hørt at første gangen man tar det varer det mye kortere enn hvis det er 2., 3.gang osv

Skrevet

Har restylane i leppene jeg da, men det skal visst holde 6-12 mnd, men har hørt at første gangen man tar det varer det mye kortere enn hvis det er 2., 3.gang osv

Ja, i leppene er det visst halve tiden. Så da er det han sier kanskje ikke så feil likevel. At det skal vare så mye kortere første gangen skjønner jeg ikke. Hørt noe om hvorfor?

Skrevet

Stemmer. Varer lengre for hver gang en fyller på :)

Skrevet

Ja, i leppene er det visst halve tiden. Så da er det han sier kanskje ikke så feil likevel. At det skal vare så mye kortere første gangen skjønner jeg ikke. Hørt noe om hvorfor?

Nei, men det "sitter" visst bedre jo flere ganger man fyller på

Skrevet (endret)

Nei, men det "sitter" visst bedre jo flere ganger man fyller på

Er det hyaluronsyre eller sub-q?

Endret av Mitone
Skrevet

Er det hyaluronsyre eller sub-q?

Hyaluronsyre. Vet ikke hva det andre er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...