Shinigami Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Noen som har spilt den? Den er på playstation 4. Den er vrldig skummel noen som har runna den?
Haru Skrevet 13. oktober 2014 #2 Skrevet 13. oktober 2014 (endret) Jeg kommer til å kjøpe det, men jeg har ikke skyhøye forhåpninger. Guillermo Del Toro og Hideo Kojima høres ut som en merkelig combo. Fairytale horror og militær-action. Hm skeptisk. Endret 13. oktober 2014 av Haru
Shinigami Skrevet 28. april 2015 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2015 Dytter dette emnet nå. Spillet er dessverre blitt kansellert Demoen forsvinner snart, så de som ikke har prøvd den burde laste den ned nå. Bare demoen er nesten ett lite spill og opplevelse for seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå