Gjest Magdalene Skrevet 13. oktober 2014 #21 Skrevet 13. oktober 2014 Liker dresser med to glidelåser foran.Anonymous poster hash: cf828...d38 Da er Molo pyxis absolutt å anbefalle!
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #22 Skrevet 13. oktober 2014 Da er Molo pyxis absolutt å anbefalle! Ja, har ledt mange steder at den er godt men svindyr, da... Men kanskje lett å selge etter bruk? Tenkte egentlig å kjøpe Reima nå, og Molo på vårsalget så jeg har Molo neste vinter. Anonymous poster hash: cf828...d38
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #23 Skrevet 13. oktober 2014 Ja, har ledt mange steder at den er godt men svindyr, da... Men kanskje lett å selge etter bruk? Tenkte egentlig å kjøpe Reima nå, og Molo på vårsalget så jeg har Molo neste vinter. Anonymous poster hash: cf828...d38 Eh, mener at jeg har lest mange steder at den er god..Anonymous poster hash: cf828...d38
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #24 Skrevet 13. oktober 2014 Reima har vi best erfaring med til de minste. Det er fullt mulig å kjøpe en brukt reima dress også, siden de små ikke sliter så veldig på klærne sine. Vår Reima var arvet, våre barn var 2. og 3. barn med den. Nå er den på vei til barn nr 5. Tipper den fortsatt holder til barn nr 6 også. (Hvis den ikke var arvet av de vi arvet den av også da... Da har den var ennå lenger.) Anonymous poster hash: 0e9d6...86f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #25 Skrevet 13. oktober 2014 Reima har vi best erfaring med til de minste.Det er fullt mulig å kjøpe en brukt reima dress også, siden de små ikke sliter så veldig på klærne sine. Vår Reima var arvet, våre barn var 2. og 3. barn med den. Nå er den på vei til barn nr 5. Tipper den fortsatt holder til barn nr 6 også. (Hvis den ikke var arvet av de vi arvet den av også da... Da har den var ennå lenger.) Anonymous poster hash: 0e9d6...86f Ikke verst bare det da men jeg har ett barn, og skal nok ikke ha flere, men den kan vel selges etter bruk Anonymous poster hash: cf828...d38
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #26 Skrevet 13. oktober 2014 Ikke verst bare det da men jeg har ett barn, og skal nok ikke ha flere, men den kan vel selges etter bruk Anonymous poster hash: cf828...d38 Var bare ment som en illustrasjon på at de holder seg godt, og ikke tar skade å ha blitt brukt av ett barn eller to. Kjøp brukt. Det er bra for både miljøet og økonomien. Anonymous poster hash: 0e9d6...86f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #27 Skrevet 13. oktober 2014 Var bare ment som en illustrasjon på at de holder seg godt, og ikke tar skade å ha blitt brukt av ett barn eller to. Kjøp brukt. Det er bra for både miljøet og økonomien. Anonymous poster hash: 0e9d6...86f Ja, men fant ikke noen fine på finn Anonymous poster hash: cf828...d38
kokkos Skrevet 13. oktober 2014 #28 Skrevet 13. oktober 2014 Da snart 4-åringen vår var på den alderen brukte han en arva reimadress. Godt fornøyd (samt imponert over dressen som var brukt av flere barn tidligere). Som vår- og høstdress hadde han en fantastisk myk og god dress fra ticket. To glidelåser i front. Seinere har han jobba seg gjennom en isbjørndress og er nå på en polarndress. Fornøyd med begge, men isbjørndress ville vært førstevalget for all framtid om den ikke hadde vært så sprøtt dyr. Var heldig og fant den på salg til halv pris (og den var fremdeles sprøtt dyr;))
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #29 Skrevet 14. oktober 2014 Er det noen som kjenner til merket "Ver de Terre", og vet hvordan disse er? Fant noen på nett nå ,og de var helt nydelige! Men hjelper ikke dersom kvaliteten er dårlig. Anonymous poster hash: 9632f...f83
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå