AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Hvilke merker er de beste til barn 1-2 år? (Høy vannsøyle, slitesterk, vindtett, puster godt)Anonymous poster hash: cf828...d38
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Til så små barn er Reima å foretrekke. Tynn, men samtidig varm, romslig modell, lett å bevege seg i. Reimatec er vanntett(vannsøyle 10000-15000), vindtett og pustende. Anonymous poster hash: 3ac24...9cb
Gjest Magdalene Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Foretrekker Molo til de minste. Tynn, varm, lett å bevege seg i. Veldig god!
missLynch Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Didriksons "Theron" vinterdress skal vi teste ut på junior nå; lest mye positivt om den: http://www.klikk.no/foreldre/tester/article866404.ece Har hatt kun Reima-dresser før, og vært fornøyd med de. Regner med de fleste dressene som er å få kjøpt funker bra uansett.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Hva med mini a ture og wheat?Anonymous poster hash: cf828...d38
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 Hvilke merker er de beste til barn 1-2 år? (Høy vannsøyle, slitesterk, vindtett, puster godt)Anonymous poster hash: cf828...d38 Du må se an barnet, aktivitetnivå, hvor varm det er, om det pleier å legge seg ned i søledammer osv. Hjelper ikke følge slike best i test - tester. Anonymous poster hash: dc346...3f2
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #7 Skrevet 12. oktober 2014 Du må se an barnet, aktivitetnivå, hvor varm det er, om det pleier å legge seg ned i søledammer osv. Hjelper ikke følge slike best i test - tester. Anonymous poster hash: dc346...3f2 Jeg snakker ikke om best i test, men om hvilke merker foreldrene her ikke var fornøyde med til sitt barn da barnet var 1-2 år........Anonymous poster hash: cf828...d38
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #8 Skrevet 12. oktober 2014 Her inne*Anonymous poster hash: cf828...d38
Harlekin Skrevet 12. oktober 2014 #10 Skrevet 12. oktober 2014 Vi hadde Friends-dress fra Coop som første dress. Fornøyd med den. Deretter valgte vi Kaxs fra Kappahl som var god i test og ikke så dyr som Reima og lignende.
Gjest Magdalene Skrevet 12. oktober 2014 #11 Skrevet 12. oktober 2014 Hva med mini a ture og wheat?Anonymous poster hash: cf828...d38 Wheat sier min venninne som jobber i bhg at egentlig bare ser fin ut, men er ikke noe særlig. Med tanke på prisen, så hadde jeg heller brukt de pengene på em dress jeg vet er bra.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #12 Skrevet 12. oktober 2014 Wheat sier min venninne som jobber i bhg at egentlig bare ser fin ut, men er ikke noe særlig. Med tanke på prisen, så hadde jeg heller brukt de pengene på em dress jeg vet er bra. Jeg har aldri kjøpt vinterdress før, så vet ikke om noen er bra. De sier Reima er bra, men om den fungerer godt til oss vet jeg jo ikke... Men prøver å gå etter hvor mye slitasje den tåler og vannsøyle. Har en polarn o pyret dress fra før, men trenger en til. Min unge elsker å leke i søle og skittAnonymous poster hash: cf828...d38
GammelKaktus Skrevet 12. oktober 2014 #13 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har brukt Reima til Lillegutt frem til dette året, nå er han 3 og har begynt i barnehage så da er det nok best med en Didrikson
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #14 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har aldri kjøpt vinterdress før, så vet ikke om noen er bra. De sier Reima er bra, men om den fungerer godt til oss vet jeg jo ikke... Men prøver å gå etter hvor mye slitasje den tåler og vannsøyle. Har en polarn o pyret dress fra før, men trenger en til. Min unge elsker å leke i søle og skittAnonymous poster hash: cf828...d38 Vi hadde Didrikson dress i 2-årsalderen og var fornøyd med den! Polarn o Pyret til 3-åringen; men den ble hun våt i baken av - eller, bakenden ble fort vår/mørk. Synes det var merkelig av en så dyr dress. 4-åringen fikk Reima; fin dress men vinteren var jo så mild i fjor at den fikk vi egentlig ikke testa noe særlig.. Anonymous poster hash: a0624...756
Chiquita Skrevet 12. oktober 2014 #15 Skrevet 12. oktober 2014 Reima! Har enda ikke sett et barn som ikke 'passer' i denne... Tynn og lett. Og 100% vanntett. Også lett for barna å få på seg selv (og det starter de jo å øve på ganske tidlig i barnehagen) Didriksons er også en god dress ifht varme og vanntetthet, men upraktisk ifht små barn som skal kle på seg selv (veldig smal passform, kan bli trangt med ull-lag under, trangt rundt håndleddet for votter som skal under...)
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #16 Skrevet 12. oktober 2014 Didriksson, uten tvil! Disse holder gjerne i to sesonger og pga dems mulighet til å forlenge armer og ben :D Se på 'funksjonene' til dressen. Dersom du f.eks har en lang og tynn unge, er det en fordel at man kan justere i livet. Anonymous poster hash: cf709...31c
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #18 Skrevet 12. oktober 2014 Har brukt Reima til begge ungene, de er gode å bevege seg i og holder bra på varmen. Barnehagen har vært veldig fornøyd med den og. Jeg synes det er praktisk at den kan tørketromles, vi har kun hatt en dress per sesong så det har vært praktisk å tørke den kjapt hvis den har blitt møkkete. Kikket på didrikson theron i butikk nå, men den ble altfor smal i fasongen til mine barn, hvert fall om man skal ha ull under. Da er reima mer romslig i fasongen. Anonymous poster hash: 86bee...4c9
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #19 Skrevet 13. oktober 2014 Ett-åringen har Troll 3-i-1-dress, kjekt for den kan brukes både høst, vinter og vår + at ulldressen inni kan brukes til soving. 3-åringen er svært aktiv ute og der har vi investert i en Isbjörn of Sweden dress. Den koster, men den er tilsvarende bedre i kvalitet enn f eks Reimatec. Men hadde aldri kjøpt den til en 1-åring som knapt er ute en time om dagen altså, de har jo heller ikke de minste ute i veldig kaldt vær Anonymous poster hash: 47a72...11b
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #20 Skrevet 13. oktober 2014 Reima/didrikson - ok. Har vurdert en Reimadress, blir sikkert den jeg kjøper. Liker dresser med to glidelåser foran.Anonymous poster hash: cf828...d38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå