AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #21 Skrevet 12. oktober 2014 Nei de går ikke utover livskvaliteten Hadde søkt hjelp dersom det gjorde det. Og syns oppriktig synd på de som sliter med OCD...som må vaske hendene 100 ganger hver dag osv osv...stakkars mennesker... Ja huff. Helt forferdelig. Jeg husker jeg leste en artikkel om ei som hadde OCD en gang og det var helt sykt. Mannen og ungen måtte kle av seg absolutt alt rett innenfor døren og gå på avispapir til badet og dusje med en gang de kom hjem. Huset var klinisk rent og hun kom forsent på jobb hver dag, for dersom hun la sminken litt feil i forhold til det som skulle være rutinen så måtte hun ta alt av å begynne på nytt igjen. Hun vasket også i stykker huden sin og holdt på med sånn lysbryter-greier. Det var kun et rom i huset som ikke var klinisk rent og i det rommet sparte hun ALT av aviser i tilfelle det stod noe der som de MÅTTE finne igjen senere. De kunne aldri ha besøk og det var krise om sønnen var på besøk hos andre også. Tragisk Men hun ble frisk da Anonymous poster hash: 1f012...e88 1
Gjest paramount Skrevet 12. oktober 2014 #22 Skrevet 12. oktober 2014 Ja huff. Helt forferdelig. Jeg husker jeg leste en artikkel om ei som hadde OCD en gang og det var helt sykt. Mannen og ungen måtte kle av seg absolutt alt rett innenfor døren og gå på avispapir til badet og dusje med en gang de kom hjem. Huset var klinisk rent og hun kom forsent på jobb hver dag, for dersom hun la sminken litt feil i forhold til det som skulle være rutinen så måtte hun ta alt av å begynne på nytt igjen. Hun vasket også i stykker huden sin og holdt på med sånn lysbryter-greier. Det var kun et rom i huset som ikke var klinisk rent og i det rommet sparte hun ALT av aviser i tilfelle det stod noe der som de MÅTTE finne igjen senere. De kunne aldri ha besøk og det var krise om sønnen var på besøk hos andre også. Tragisk Men hun ble frisk da Anonymous poster hash: 1f012...e88 Fint å høre at hun ble frisk. Gladnyhet det Men bør mennesker som sliter på et slikt nivå ha sine barn hos seg? Hva tenker du om det?
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #23 Skrevet 12. oktober 2014 Fint å høre at hun ble frisk. Gladnyhet det Men bør mennesker som sliter på et slikt nivå ha sine barn hos seg? Hva tenker du om det? Føler det kommer helt an på graden og varigheten Hun her var ikke syk så veldig lenge tror jeg, for det endre med en medarbeidersamtale og en advarsel på jobb pga hun kom så mye sent og da ble hun satt i kontakt med lege. Men det er klart at de som er ordentlig psykiatritilfeller og ikke har tegn til bedring; der kan det nok bli et problem med barn ja. Anonymous poster hash: 1f012...e88 1
Gjest paramount Skrevet 12. oktober 2014 #24 Skrevet 12. oktober 2014 Føler det kommer helt an på graden og varigheten Hun her var ikke syk så veldig lenge tror jeg, for det endre med en medarbeidersamtale og en advarsel på jobb pga hun kom så mye sent og da ble hun satt i kontakt med lege. Men det er klart at de som er ordentlig psykiatritilfeller og ikke har tegn til bedring; der kan det nok bli et problem med barn ja. Anonymous poster hash: 1f012...e88 Så enig med deg Takk for fint svar
Gjest lillelarve Skrevet 12. oktober 2014 #25 Skrevet 12. oktober 2014 Tenk hvis du får en skeiv sønn da.. Anonymous poster hash: 2ac85...247 Nei det hadde ikke gjort meg noe som helst, det
Gjest paramount Skrevet 12. oktober 2014 #26 Skrevet 12. oktober 2014 Nei det hadde ikke gjort meg noe som helst, det Hadde syns det var superkult å hatt en homofil sønn eller datter..for den saks skyld Er hetro selv men har vanket i homsemiljøet i mange år og har mange venner der...fantastiske mennesker
Gjest lillelarve Skrevet 12. oktober 2014 #27 Skrevet 12. oktober 2014 De er det, ja! Hetero eller homofil; samme det. Bare de er seg selv!!
Gjest Belle âme Skrevet 12. oktober 2014 #28 Skrevet 12. oktober 2014 Tar bilde med augene kver gang klokka er eit rundt tal(Som f.eks 00:00, 16:00 eller 13:00.) Eller om klokka er f.eks 16:16 13:14 14:13 eller noke. Må også se om ovnen er skrudd av 5-6 ganger før eg går ut. Må gå på det kvite på overgangsfelt. På kjøpesenteret og sånt så er gulvene ofte små firkanter og eg må tråkke inni firkanten.
Gjest paramount Skrevet 12. oktober 2014 #29 Skrevet 12. oktober 2014 De er det, ja! Hetero eller homofil; samme det. Bare de er seg selv!! WORD...som det sies på godt norsk
Gjest paramount Skrevet 12. oktober 2014 #30 Skrevet 12. oktober 2014 Tar bilde med augene kver gang klokka er eit rundt tal(Som f.eks 00:00, 16:00 eller 13:00.) Eller om klokka er f.eks 16:16 13:14 14:13 eller noke. Må også se om ovnen er skrudd av 5-6 ganger før eg går ut. Må gå på det kvite på overgangsfelt. På kjøpesenteret og sånt så er gulvene ofte små firkanter og eg må tråkke inni firkanten. Her har vi flere som har sine sjarmerende vaner..
Gjest Belle âme Skrevet 12. oktober 2014 #31 Skrevet 12. oktober 2014 Her har vi flere som har sine sjarmerende vaner.. Vil ikkje akkurat kalle dei sjamerande da, men
Gjest paramount Skrevet 12. oktober 2014 #32 Skrevet 12. oktober 2014 Vil ikkje akkurat kalle dei sjamerande da, men Høres mer positivt ut enn uvaner ikke sant
Gjest Belle âme Skrevet 12. oktober 2014 #33 Skrevet 12. oktober 2014 Høres mer positivt ut enn uvaner ikke sant Jaujau
Gjest Gunfreak Skrevet 12. oktober 2014 #34 Skrevet 12. oktober 2014 Alle har større eller mindre tvangstanker. For det fleste er det bare en liten irritasjon, men det blir en medisinsk diagnose når det påvirker livet ditt negativt. Jeg har noen selv. 1. Får fnatt(det ordet jeg beskriver det med) om finger eller tå negler er for lange, merker jeg de er litt lange må jeg stå opp(om jeg er i senga) og klippe de) 2. Samme med overmadrasse som ligger utenfor kanten av selve senga, den må rettes på før jeg kan sove.
Gjest paramount Skrevet 12. oktober 2014 #35 Skrevet 12. oktober 2014 Alle har større eller mindre tvangstanker. For det fleste er det bare en liten irritasjon, men det blir en medisinsk diagnose når det påvirker livet ditt negativt. Jeg har noen selv. 1. Får fnatt(det ordet jeg beskriver det med) om finger eller tå negler er for lange, merker jeg de er litt lange må jeg stå opp(om jeg er i senga) og klippe de) 2. Samme med overmadrasse som ligger utenfor kanten av selve senga, den må rettes på før jeg kan sove. Helt sant Overmadrassen må ligge der den skal ligge...får ikke sove hvis den ligger utenfor kanten...fææælt
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #36 Skrevet 12. oktober 2014 Sjekker lys og komfyren mange ganger før jeg legger meg. Er så livredd for å glemme å skru det av. Sjekker der ihvertfall tre ganger..Anonymous poster hash: f78e9...e15
Gjest paramount Skrevet 12. oktober 2014 #37 Skrevet 12. oktober 2014 Sjekker lys og komfyren mange ganger før jeg legger meg. Er så livredd for å glemme å skru det av. Sjekker der ihvertfall tre ganger..Anonymous poster hash: f78e9...e15 Det er smart det! Bedre å sjekke litt for ofte enn å våkne opp til kaos...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå