AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #1 Skrevet 12. oktober 2014 Er det noen her som kjøper mat fra Godt levert eller andre leverandører? Vi tenkte vi skulle prøve det med tredagers-meny. Det virker jo veldig greit, men kan endre meny og avbestille når man vil. Jeg er nysgjerrig på å høre om andres erfaringer. Anonymous poster hash: f87b4...e28
marri-høna Skrevet 12. oktober 2014 #2 Skrevet 12. oktober 2014 Funker bra i starten, men etterhvert blir det dårlige greier... dyrt også
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Funker bra i starten, men etterhvert blir det dårlige greier... dyrt også Hvorfor blir det dårligere etter hvert. Det er vel den samme maten de leverer til alle? Anonymous poster hash: f87b4...e28
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #4 Skrevet 10. februar 2015 Drar opp denne tråden jeg, for jeg lurer på det også. Holder igjen litt fordi det er dyrt, men et barn og en voksen vil kanksje klare å få fem dager middag ut av en tredagersmeny? Er så lei av middag, finner aldri på noe nytt, spiser mye billig og kjedelig som farseprodukter (pølser, fiskekaker, karbonader etc). Ville gjerne spist sunnere og mer spennende mat! Anonymous poster hash: 1e46c...a4c
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2015 #5 Skrevet 10. februar 2015 Vi er veldig fornøyde her i huset, vi er to voksne og har tredagerspakken. Det blir ofte mat til overs så en voksen og et barn vil sikkert kunne få fe middager ut av den. Det er jo bare å prøve, det er ingen bindingstid. Anonymous poster hash: 38057...704
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå