Gå til innhold

Sextips


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 19 år. Gjennom årene har jeg hatt noen sexpartnere. Ganske mange faktisk, i forhold til folk jeg kjenner. Jeg har hatt 13 sexpartnere. Da høres det kanskje ut som om jeg er erfaren? Men det er jeg ikke. Jeg føler meg elendig i sengen. I flere år hadde jeg det kjempevondt å klarte ikke å nyte det. Jeg bare vrei meg unna å lurte på hvorfor i helvete jeg ville dette. Men det har heldigvis begynt å gå over nå. Jeg vet ikke hvorfor det var sånn, men etter hva jeg har lest kan det se ut til at det var på grunn av min usikkerhet på andre, og ikke minst meg selv. Jeg jobber med dette, og holder på å gjøre meg fornøyd med min egen kropp. Men, likevel trenger jeg sextips. Jeg vil egentli si at jeg er en veldig kjedlig person i sengen, og det vil jeg ikke huskes som. Favorittstillingen min er misjonæren, men jeg kan jo ikke være bare i den hele tiden. Jeg har en del ryggproblemer som gjør det vansklig for meg, så jeg lurer på om noen har tips om hvordan man rir? Får det som regel bare til helt sakte, og ender opp med at gutten selv må løfte seg opp og ned.. tragisk.. jeg trenger rett og slett hjelp! Så, kan ikke alle skrive sine beste sextips?



Anonymous poster hash: af26d...2b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ri med ryggproblemer? Kjære vene, om du har problemer med ryggen skal du jo ikke anstrenge deg for å gjøre noe som er vondt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Mitt beste sextips? Det er å vente til du finner en du er forelsket i, og som er forelsket i deg. Så skaper dere et trygt og godt forhold sammen. Dette gir et flott grunnlag til å finne ut av hva dere syns er deilig sex. Deilig sex er består av bittelitt teknikk men mest kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...