Gjest SummerJudith Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Det er nesten det eneste jeg tenker på for tiden. Jeg vil ikke dø Jeg er glad i livet på flere områder. Alle de små fine øyeblikkene. Jeg føler meg som en idiot. Jeg har hatt overdoser før på tabletter og havnet på somatisk. Jeg kunne vært død. Er vondt å tenke på.. Har så angst for døden, gråter bare av å tenke på det. Det er forferdelig for meg, er redd jeg kommer til å dø konstant. Virker ikke som noen andre er redd. Virker som ingen tenker på det. Men det er alt jeg kan tenke på. Hva gjøre? Går meg på nervene.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg hadde et gråte-anfall i går på grunn av det samme. Livredd for å dø. Har dessverre ingen gode råd til deg...For meg hjelper det å snakke med min samboer, som prøver å trøste meg. Jeg er generelt ikke redd for min egen død, men familien min... Gruer meg så ufattelig mye til dagen mine nærmeste går bort, og skulle av og til ønske at jeg var først ute, slik at jeg slapp å gå gjennom det. Vet ikke hvordan jeg skal takle livet uten min mamma... Anonymous poster hash: 377ea...42c
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Kan du ikke nyte livet og tenke "dør jeg nå, så har jeg koste meg fram til det tidspunktet, Jeg levde slik jeg ville" Anonymous poster hash: 2a0fe...e5b
Gjest SummerJudith Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg hadde et gråte-anfall i går på grunn av det samme. Livredd for å dø. Har dessverre ingen gode råd til deg...For meg hjelper det å snakke med min samboer, som prøver å trøste meg. Jeg er generelt ikke redd for min egen død, men familien min... Gruer meg så ufattelig mye til dagen mine nærmeste går bort, og skulle av og til ønske at jeg var først ute, slik at jeg slapp å gå gjennom det. Vet ikke hvordan jeg skal takle livet uten min mamma... Anonymous poster hash: 377ea...42c Trist å høre at du også har det sånn Godt at du har en å prate med det om, er jo veldig viktig. Det forstår jeg. Er forferdelig når det gjelder de man er glad i :/
Gjest SummerJudith Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 Kan du ikke nyte livet og tenke "dør jeg nå, så har jeg koste meg fram til det tidspunktet, Jeg levde slik jeg ville" Anonymous poster hash: 2a0fe...e5b Jeg har prøvd å tenke sånn men går ikke, er forsatt redd :/ men takk for råd.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #6 Skrevet 11. oktober 2014 Trist å høre at du også har det sånn Godt at du har en å prate med det om, er jo veldig viktig. Det forstår jeg. Er forferdelig når det gjelder de man er glad i :/ Ja... Derfor har jeg lært meg å ta vare på de små øyeblikkene i livet, og glede meg mer over alt rundt meg. Jeg er ikke lengre sint og lunt er mye lengre. Jeg ønsker at alle rundt meg skal få et godt liv, og vil gjøre det jeg kan for at alle skal ha det bra. Når dagen kommer, ønsker jeg at jeg skal dø med et smil over hvor godt livet har vært, hvor jeg er klar for den neste reisen. Anonymous poster hash: 377ea...42c
Gjest SummerJudith Skrevet 11. oktober 2014 #7 Skrevet 11. oktober 2014 Ja... Derfor har jeg lært meg å ta vare på de små øyeblikkene i livet, og glede meg mer over alt rundt meg. Jeg er ikke lengre sint og lunt er mye lengre. Jeg ønsker at alle rundt meg skal få et godt liv, og vil gjøre det jeg kan for at alle skal ha det bra. Når dagen kommer, ønsker jeg at jeg skal dø med et smil over hvor godt livet har vært, hvor jeg er klar for den neste reisen. Anonymous poster hash: 377ea...42c Det er bra du tenker og handler slik. Det kan nok hjelpe endel. Å tenke positvt.
Okapi Skrevet 11. oktober 2014 #8 Skrevet 11. oktober 2014 Rare greier. Jeg synes det virker mye skumlere å leve. 1
Gjest SummerJudith Skrevet 11. oktober 2014 #9 Skrevet 11. oktober 2014 Rare greier. Jeg synes det virker mye skumlere å leve. Det syntes jeg før også, at leve var verre. Var suicidal, nå er det helt omvendt..Noen ganger lurer på hvorfor ting aldri kan være en mellomting..
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #10 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg tror det er mange som har slike tanker fra tid til annen. (Derav religion = behovet for å tro på noe). Mennesker er de eneste som er klar over sin egen død. Har merket at kristne er mindre redd enn mine ateistiske venner. Har ingen tro selv, men lever hver dag som om den er den siste og tar vare på de rundt meg. Jeg vil ikke dø, men det blir jo interessant å se hva som skjer i etterlivet. Jeg håper jeg har noe uoppgjort, slik at jeg kan være et spøkelse og skape "alternativ tro" for andre etter meg Anonymous poster hash: 377ea...42c
Sjokoladesaus Skrevet 11. oktober 2014 #11 Skrevet 11. oktober 2014 Du er ikke den eneste som er redd for å dø.. Jeg sliter litt med angst, og er redd for sykdom og død.. Jeg er mest redd for at jeg skal lide av kreft eller noe annet muskelsvinn, og dø langsomt er det værste for meg! Men jeg prøver å tenke possivt og gjøre ting jeg er glad i . Værst om kveldene og nettene, får alltid anfall om natta. Brå våkner og hjertebank
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #12 Skrevet 12. oktober 2014 Vi skal alle dø. Kjipt å bruke tiden vi har fått tildelt på å tenke på døden Anonymous poster hash: bc833...38a
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #13 Skrevet 12. oktober 2014 Endte opp på sofaen av min angst i natt... Kjæresten ville sove og jeg bare gråter og holder han våken. Anonymous poster hash: 377ea...42c
Gjest SummerJudith Skrevet 12. oktober 2014 #14 Skrevet 12. oktober 2014 Endte opp på sofaen av min angst i natt... Kjæresten ville sove og jeg bare gråter og holder han våken. Anonymous poster hash: 377ea...42c Høres ikke noe godt ut Ikke tenk på at du vekker han, han er nok glad for å hjelpe. Håper du har det bedre nå. Klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå