Gå til innhold

Miles Teller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem andre synes Miles Teller er utrooolig digg?

https://www.google.no/search?q=miles+teller&biw=1280&bih=680&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=55U5VKLdOIeCzAPnv4DQAw&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgdii=_

Jeg så That Awkward Moment her om dagen og ble overrasket over at jeg faktisk synes Miles er hakket diggere enn Zac Efron! Er det bare jeg som har rar smak eller?



Anonymous poster hash: ab26b...bad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns faktisk han er kjempegod i filmer! Er et eller annet morsomt og sjarmerende der, så skjønner godt hva du mener

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det finnes ikke digge menn!

Hva finnes det da?

Anonymous poster hash: ab26b...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva finnes det da?

Anonymous poster hash: ab26b...bad

De finnes nok men ikke her på KG. De er enten bolere eller fotoshoppet her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finnes nok men ikke her på KG. De er enten bolere eller fotoshoppet her :)

Miles Teller er verken boler eller fotoshoppet. Det var vel egentlig det som var poenget mitt med denne posten - at han ikke er den stereotypiske "kjekkasen". Zac Efron er boler, og Miles er kjekkere enn han.

Anonymous poster hash: ab26b...bad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Miles Teller er verken boler eller fotoshoppet. Det var vel egentlig det som var poenget mitt med denne posten - at han ikke er den stereotypiske "kjekkasen". Zac Efron er boler, og Miles er kjekkere enn han.

Anonymous poster hash: ab26b...bad

Ja jeg vet det! Jeg skriver ofte ironisk uten å bruke ironismiley. Det ble postet noen bilder av mannfolk her tidligere i kveld og det var nesten ingen som syntes at de var spesielt kjekke. Derfor skrev jeg at her på KG er det ingen bilder av kjekke menn. Enten er de bolere, fotoshoppet eller bare midt på treet kjekke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet det! Jeg skriver ofte ironisk uten å bruke ironismiley. Det ble postet noen bilder av mannfolk her tidligere i kveld og det var nesten ingen som syntes at de var spesielt kjekke. Derfor skrev jeg at her på KG er det ingen bilder av kjekke menn. Enten er de bolere, fotoshoppet eller bare midt på treet kjekke. :)

Sant! Hvem vil du referere til som kjekk da? :)

Anonymous poster hash: ab26b...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant! Hvem vil du referere til som kjekk da? :)

Anonymous poster hash: ab26b...bad

Jeg postet en hunk der i kveld, men den kan være fotoshoppet, jeg vet ikke. Ellers er det mange kjekke menn der ute :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett The Spectacular Now? Den er ikke så veldig kjent tror jeg, gikk ikke på kino der jeg bor. Ble helt forelsket i han etter at jeg så den filmen :hjerter: Den er med Shailene Woodley som jeg også liker! Synes i utgangspunktet han ikke var så kjekk, men han har bare noe som gjør han ufattelig tiltrekkende etter min mening. ÅH, nå fikk jeg lyst å se den igjen :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett The Spectacular Now? Den er ikke så veldig kjent tror jeg, gikk ikke på kino der jeg bor. Ble helt forelsket i han etter at jeg så den filmen :hjerter: Den er med Shailene Woodley som jeg også liker! Synes i utgangspunktet han ikke var så kjekk, men han har bare noe som gjør han ufattelig tiltrekkende etter min mening. ÅH, nå fikk jeg lyst å se den igjen :fnise:

Har sett traileren og skulle egentlig se sen, men den var ikke på popcorntime:/ HELT ENIG! Han er ikke typisk kjekk, men attituden, blikket og stemmen<333

-TS

Anonymous poster hash: ab26b...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som syntes han så ca 14 år ut?

Han ser ganske ung ut ja (ikke akkurat 14 men, så har han ganske mørk stemme), sikkert derfor han får filmroller som er unge. Men ekstremt tiltrekkende!

Anonymous poster hash: ab26b...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han ser vel ut som hvilken som helst annen guttunge man ser over alt ? Ikke det at man må se så annerledes ut heller.

Det eneste som skiller kjendiser og vanlige folk er at de er kjendiser og almen kjent. Han her hadde ikke vært noe om han jobbet i en butikk på storsenteret.

Kjendiser er hot og tiltrekkende fordi det er kjendiser.



Anonymous poster hash: 61f06...cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser vel ut som hvilken som helst annen guttunge man ser over alt ? Ikke det at man må se så annerledes ut heller.

Det eneste som skiller kjendiser og vanlige folk er at de er kjendiser og almen kjent. Han her hadde ikke vært noe om han jobbet i en butikk på storsenteret.

Kjendiser er hot og tiltrekkende fordi det er kjendiser.

Anonymous poster hash: 61f06...cab

Nei? Det er ikke slik at jeg synes alle kjendiser er kjekke. Det har ingenting med statusen å gjøre. Derimot at vi ser versjoner av han på film og internett har jo såklart noe med det å gjøre. Det er ikke utseendet som gjør denne fyren hot, det er måten han er på.

Anonymous poster hash: ab26b...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? Det er ikke slik at jeg synes alle kjendiser er kjekke. Det har ingenting med statusen å gjøre. Derimot at vi ser versjoner av han på film og internett har jo såklart noe med det å gjøre. Det er ikke utseendet som gjør denne fyren hot, det er måten han er på.

Anonymous poster hash: ab26b...bad

Så du hadde lagt merke til ham dersom han satt i kassen på rema ?

Anonymous poster hash: 61f06...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du hadde lagt merke til ham dersom han satt i kassen på rema ?

Anonymous poster hash: 61f06...cab

Som sagt, det er ikke utseendet hans jeg legger merke til. Hadde han derimot slått av en samtale i kassa på Rema, så helt sikkert :)

Anonymous poster hash: ab26b...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...