AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Hva er din erfaring i så fall?? Si gjerne hva annet du har prøvd, og hvordan p-ring har fungert i forhold til det. Anonymous poster hash: 5bfb7...7be
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Bare brukt nuvaring, jeg elsket ringen i seg selv men fikk kronisk sopp av den, hadde ennå brukt den om jeg ikke fikk soppen. Det var en veldig smertefull innvendig sopp. Men var veldig herlig å slippe å ta en pille hver dag, og hverken jeg eller samboer kjente den. Vil ikke ha spiral, implantat osv, så må bruke p-pillen. Ikke hørt om andre som har fått kronisk sopp av p-ring Anonymous poster hash: cfff1...108
Djungelvrål Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Har brukt p ring i 10 år. Pleier å bruke 2-3 stykker i strekk slik at jeg slipper mensen.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #4 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har brukt nuvaring i 4 år. Veldig fornøyd! En gang forsvant ringen etter sex. Havnet sikkert i et papir og deretter i do. Etter det sjekket jeg alltid om den var på plass etter sex, men ellers tenkte jeg ikke over ringen. Mensen var regelmessig og nøyaktig, nesten på timen. Har sluttet nå fordi vi planlegger barn. Fikk DET hormonelle kviseutbruddet etterpå og har fremdeles bittelitt igjen etter 4mnd. Det har gått opp for meg hva som egentlig skjer med kroppen når vi bruker hormonell prevansjon selv om det er veldig behagelig. Skal aldri mer begynne på igjen. Jeg har gått til innkjøp av PFC istedenfor. Hvis du er singel eller i et ferskt forhold vil jeg anbefale p-ring. Er du i en stabil situasjon ville jeg ha vurdert pfc fruktbarhetskalkulator.Anonymous poster hash: 45fc5...6e7
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Har kun brukt Nuvaring. Det å ta en pille hver dag blir veldig irriterende i forhold. Har ikke hatt noen bieffekter av den. Dog under sex kan den bli dyttet ganske langt opp, bare vent på at den kommer ned igjen og ikke sett inn ny slik jeg gjorde en gang (og ble superhormonell). Anonymous poster hash: b51d8...3d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå