tusentakkforhjelp Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Hei! Imorgen klokken elleve flyr jeg til New York! Vi flyr med SAS. Jeg må ærlig innrømme at jeg har flyskrekk, så jeg vil gjerne få tiden til å gå så fort som murlig! tips? tusen hjertelig takk for svar!! Endret 11. oktober 2014 av tusentakkforhjelp
Miss Lucky Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Sov mesteparten av turen. Men kanskje lettere enn sagt. Jeg pleier ha med noen innsovningspiller, men det må man jo ha resept på da
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Hei! Imorgen klokken elleve flyr jeg til New York! Vi flyr med SAS. Jeg må ærlig innrømme at jeg har flyskrekk, så jeg vil gjerne få tiden til å gå så fort som murlig! tips? tusen hjertelig takk for svar!! Ha med deg noe å lese i som er interessant Anonymous poster hash: 9750c...39f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Musikk på øra, sovemaske og slapp av. Digg. Evt laste ned serier/filmer og se på tablet Anonymous poster hash: 35125...591
Bjørka Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 Lesestoff! Med en god bok kan du begynne å lese fra du setter deg i setet ditt, og til du er fremme - og du kan la deg oppsluke av den og prøve å fortrenge flyskrekken. Dette forutsetter at du liker og lese da.
tusentakkforhjelp Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2014 Takk for gode tips! Setter pris på fler!
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #7 Skrevet 11. oktober 2014 Hei! Imorgen klokken elleve flyr jeg til New York! Vi flyr med SAS. Jeg må ærlig innrømme at jeg har flyskrekk, så jeg vil gjerne få tiden til å gå så fort som murlig! tips? tusen hjertelig takk for svar!! på store fly er det som regel tv i hvert sete, se derfor 2-3 stk og sov resten - voila du er fremme Anonymous poster hash: e1dc4...951 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #8 Skrevet 11. oktober 2014 Sov så lite som mulig i natt slik at du er skikkelig trøtt i morgen. Da mener jeg at du nesten bør "døgne" slik at du umiddelbart sovner på flyet. For min del hadde det vært nok å tenke på at jeg snart lander i NY Anonymous poster hash: 89e37...8ff
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #9 Skrevet 11. oktober 2014 Med tanke på jetlag er det ikke så lurt å sove for mye på flyet. Å se på film krever lite energi og liten innsats og er samtidig nokså altoppslukende. Jeg har bare krysset atlanteren med KLM, men de hadde i hvert fall bra utvalg av filmer. Anonymous poster hash: 68064...b1f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå