Gå til innhold

kameraproblem hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Skal på ferie imorgen, men har et problem med kameraet mitt. Velvel, problem er det ikke. Vet det bare er en liten knapp å trykke på eller noe sånt, men spørsmålet er hvilken...

Fordi når jeg trykker på "galeri" på speilreflekskameraet for å se bildene jeg har tatt så kommer bildet bare opp som dekker 1/4 av skjemen.. har skjedd mange ganger før, men husker bare ikke hva jeg trykker på for å dekke hele skjermen..

noen som vet?

Tusen hjertelig takk for svar!!! :laugh:

Endret av tusentakkforhjelp
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært en god idé å legge til hvilket kamera det er snakk om.

:)

Skrevet

Har du +/- -knapper, har du skrudd på noen panorama-modus...

Skrevet

Hadde vært en god idé å legge til hvilket kamera det er snakk om.

:)

hahah, tenkte jeg ikke på. det er et Canon EOS 550D

Skrevet (endret)

Hva skjer hvis du trykker på de to knappene oppe til høyre? De som har forstørrelsesglass med pluss og minus inni.

Evt. disp-knappen.

Endret av PTR
Skrevet

Hva skjer hvis du trykker på de to knappene oppe til høyre? De som har forstørrelsesglass med pluss og minus inni.

Det bare zoomer inn i bildet, så da blir det den størrelsen jeg ønsker, men når jeg skrur kameraet av og på eller blar til neste bilde kommer det i liten størrelse igjen...

Skrevet

Ok, og det er bilder tatt med dette kameraet du har på kortet, og ikke fra et annet, eller evt videosnutter?

Skrevet

Evt. disp-knappen.

TUSEN HJERTELG TAKK!! var DIsp. knappen!!! :blomst:

Skrevet

Så bra at det løste seg! Ha en fin ferietur da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...