Gå til innhold

Litt frustrert over pulekompis. Virker som bare jeg vil.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynner egentlig å bli litt lei av pulekompisen min. Ikke fordi vi ikke har bra sex, for vi har utrolig bra sex. Men fordi han er så forbanna treg/dårlig på å svare på tlf/mld. Han har alltid vært sånn, så jeg er jo vant til det. Men nå er jeg bare så lei.

Jeg føler nesten at det kun er jeg som vil dette og ikke han. Hvis jeg sender mld og prøver å avtale en kveld, så tar det evigheter før han svarer eller så svarer han rett og slett ikke.

Men når vi først treffes så virker det som han virkelig vil.

Jeg blir bare litt frustrert, for det er ikke lett å vite hva han mener. Jeg har tenkt på å sende en mld til han og fortelle dette, men hva om han ikke gidder å svare eller tar lang tid med å svare?

Jeg vil jo aller helst fortsette, for jeg har aldri hatt bedre sex med noen, som han.



Anonymous poster hash: 29dc5...2eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske klassisk taktikk når man vil bestemme alt selv. Så enn om du bare gir blanke i å kontakte ham på ei stund? Begynner og treffe andre fyrer og på den måten viser ham at han ikke kan sjefe rundt, pga han er ikke den eneste i verden som har kuk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske klassisk taktikk når man vil bestemme alt selv. Så enn om du bare gir blanke i å kontakte ham på ei stund? Begynner og treffe andre fyrer og på den måten viser ham at han ikke kan sjefe rundt, pga han er ikke den eneste i verden som har kuk.

Hvor stor del av livet til dere kvinner handler egentlig om kuk?

Anonymous poster hash: edb66...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner egentlig å bli litt lei av pulekompisen min. Ikke fordi vi ikke har bra sex, for vi har utrolig bra sex. Men fordi han er så forbanna treg/dårlig på å svare på tlf/mld. Han har alltid vært sånn, så jeg er jo vant til det. Men nå er jeg bare så lei.

Jeg føler nesten at det kun er jeg som vil dette og ikke han. Hvis jeg sender mld og prøver å avtale en kveld, så tar det evigheter før han svarer eller så svarer han rett og slett ikke.

Men når vi først treffes så virker det som han virkelig vil.

Jeg blir bare litt frustrert, for det er ikke lett å vite hva han mener. Jeg har tenkt på å sende en mld til han og fortelle dette, men hva om han ikke gidder å svare eller tar lang tid med å svare?

Jeg vil jo aller helst fortsette, for jeg har aldri hatt bedre sex med noen, som han.

Anonymous poster hash: 29dc5...2eb

Hvis du begynner å ha sex med noen andre, så gjør det i det minste fordi det er det du faktisk vil, ikke som et umodent "furte/hevnprosjekt".

Ellers forstår jeg litt hva du mener. Det er litt frustrerende å lure på om det skyldes mye å gjøre, manglende interesse eller om man er byttet ut. Men samtidig så har man jo forståelse for at mye annet i livet må prioriteres og har ikke lyst til å mase heller.

Det hadde likevel vært fint å i blant kunne sende en melding og si at du har lyst på ham nå med en gang, og få respons på det også ;). Her er dessverre ikke det en option.

Anonymous poster hash: 08cb4...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor del av livet til dere kvinner handler egentlig om kuk?

Anonymous poster hash: edb66...ca5

Åh, fuck off ;).

Anonymous poster hash: 08cb4...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...