AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Hei må bare spørre noe. Sjefen min er ei skikkelig milf. Hun er veldig morsom å kul, og liker å kle seg veldig sexy. Ofte når jeg må inn på kontoret hennes, så blir jeg kåt. Hun sitter ofte i kort skjørt, og bruker strømper. Hun smiler ofte til meg og ser på meg med litt flørtende blikk. Ofte har hun ene hånda mellom bena når vi sitter å snakker. Tror du hun kan se på meg at jeg blir kåt av henne? Har så lyst å prøve meg på henne, men høres det ut som hun er keen på meg på måten hun snakker til meg på og oppfører seg? Vi småflørter ofte på firmafest osv, men har aldri turt å ta intiativet helt ut siden hun er sjefen min:P Neste helg skal vi på firmatur til Thallin, og skal på spa. Burde jeg ta intiativet da, og hvordan skal jeg gjøre det? Kjenner at jeg har så lyst å knulle henne på kontoret hennes..Anonymous poster hash: c9ec4...ac4
Gjest paramount Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Ikke for å være gledesdreper men....dropp det! 7
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Flott fantasi. Hvordan ? Skjenk henne halvveis full... du tilnærmet edru. Så wham bang thank mam... Anonymous poster hash: 2a5ce...05b
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Den der kan du sikkert tjene noen kroner på i playboy eller noe. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #5 Skrevet 11. oktober 2014 Ikke for å være gledesdreper men....dropp det! Hehe ja vet jeg burde gjort det. Men jeg begjærer henne noe så sykt. Har aldri før blitt så kåt av ei dame som henne. Bare må få kuken min inni henne. Blir jo smågal av å se henne hver dag på kontoret i de utfordrene klærne hennes. Hun vet hun er deilig å får ekstra makt av å være så sexy, hehe:PAnonymous poster hash: c9ec4...ac4
Gjest paramount Skrevet 11. oktober 2014 #6 Skrevet 11. oktober 2014 Hehe ja vet jeg burde gjort det. Men jeg begjærer henne noe så sykt. Har aldri før blitt så kåt av ei dame som henne. Bare må få kuken min inni henne. Blir jo smågal av å se henne hver dag på kontoret i de utfordrene klærne hennes. Hun vet hun er deilig å får ekstra makt av å være så sexy, hehe:PAnonymous poster hash: c9ec4...ac4 Forstår tankene og fantasien, men trust me...Hadde det sånn med en sjef engang og det endte med ei kleint sjef/ansatt forhold i ettertid...ikke kult for å si det sånn !
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #7 Skrevet 11. oktober 2014 Flott fantasi. Hvordan ? Skjenk henne halvveis full... du tilnærmet edru. Så wham bang thank mam... Anonymous poster hash: 2a5ce...05b Om du skal "briljere" med engelske uttrykk så må du i det minste skrive det riktig. Til ts, glem det. Anonymous poster hash: 5d6df...f84 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #8 Skrevet 11. oktober 2014 Om du skal "briljere" med engelske uttrykk så må du i det minste skrive det riktig. Til ts, glem det.Anonymous poster hash: 5d6df...f84 Men hvordan skal jeg klare å glemme henne når jeg ser henne hver dag i ukene, og kjenner jeg blir kåt og får halvstiv av å sitte å prate med henne. Må bruke stram boxer for å skjule det, og noen ganger må jeg inn på do å runke for å lette på trykket. Blir så frustrert over tenne sånn på henne.Anonymous poster hash: c9ec4...ac4
Gjest Fayme Skrevet 11. oktober 2014 #9 Skrevet 11. oktober 2014 Har en venn som har en slik sjef selv.. Hun hadde seg med de ansatte flere ganger, og klinte med både jentene og guttene, så det er vel bare å se om hun er interessert på neste firmafest, men ville ikke vært dritafull om jeg skulle gjort det, da kunne det blitt kleint og angring.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #10 Skrevet 11. oktober 2014 Har en venn som har en slik sjef selv.. Hun hadde seg med de ansatte flere ganger, og klinte med både jentene og guttene, så det er vel bare å se om hun er interessert på neste firmafest, men ville ikke vært dritafull om jeg skulle gjort det, da kunne det blitt kleint og angring. Hehe ja må nok bare prøve det;) Takk for tipset.Anonymous poster hash: c9ec4...ac4
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #11 Skrevet 11. oktober 2014 Hehe ja må nok bare prøve det;) Takk for tipset. Anonymous poster hash: c9ec4...ac4 Bare tenk litt langsiktig før du gjør noe. Om ting skulle gå skeis mellom dere så er det ikke sikkert hun greier å forholde seg profesjonelt til deg i etterkant, og det kan ikke utelukkes at hun forsøker å gjøre livet surt for deg på jobb, enten for å få deg til å slutte eller for å ta igjen. (Kvinnelige ledere har en lei tendens til å dra med privatlivet på jobb). Om du ønsker å gå videre med dette bør du faktisk ha lyst på en sjefsstilling selv, gjerne hennes jobb. Og du må være foreberedt på å sloss. Anonymous poster hash: ffd83...e2b 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #12 Skrevet 11. oktober 2014 Bare tenk litt langsiktig før du gjør noe. Om ting skulle gå skeis mellom dere så er det ikke sikkert hun greier å forholde seg profesjonelt til deg i etterkant, og det kan ikke utelukkes at hun forsøker å gjøre livet surt for deg på jobb, enten for å få deg til å slutte eller for å ta igjen. (Kvinnelige ledere har en lei tendens til å dra med privatlivet på jobb). Om du ønsker å gå videre med dette bør du faktisk ha lyst på en sjefsstilling selv, gjerne hennes jobb. Og du må være foreberedt på å sloss. Anonymous poster hash: ffd83...e2b For noe fordomsfullt piss. Anonymous poster hash: 186d4...7e2 3
guttemann Skrevet 11. oktober 2014 #13 Skrevet 11. oktober 2014 For noe fordomsfullt piss. Anonymous poster hash: 186d4...7e2 Nå mener jeg det har blitt diskutert tidligere her inne, og ble postet en undersøkelse som viste at kvinnedominerte arbeidsplasser hadde dårligere arbeidsmiljø enn mannsdominerte. Så at kvinner ihvertfall lar følelesene sine gå mer utover kolleger, virker ikke helt fjernt.
Hottrio Skrevet 11. oktober 2014 #14 Skrevet 11. oktober 2014 Her har du jo alle muligheter. Du kan få sex med ei sykt fin dame og det er muligheter for at du kan ligge deg oppover jobbmessig også. Blir du hennes boytoy så kan det hende du fort stiger i gradene vet du. Du har muligheten til å gjøre det som mange kvinner har gjort med sine sjefer, forskjellen er bare at nå er det du som er ei mannehore om du gjør det. Om du skulle greie å få fyrt av noen skikkelige juicy shots (bilder) av at hun knuller deg så kan det jo evt. brukes til å presse penger av henne også, om du ønsker å gå så langt. Men det er straffbart vel å merke! 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #15 Skrevet 11. oktober 2014 For noe fordomsfullt piss. Anonymous poster hash: 186d4...7e2 Nei, det er ikke "fordommer" men egne erfaringer. Og man bør være forsiktig med å innlede noen form for forhold med sjefen. Anonymous poster hash: ffd83...e2b
Tidus Skrevet 11. oktober 2014 #16 Skrevet 11. oktober 2014 Er det en jobb du ser for deg å være i lenge? Med karrieremuligheter? I så fall, dropp det. Er det en jobb du sannsynligvis kommer til å slutte i innen kort tid? Go for it. Hva er det verste som kan skje, da?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #17 Skrevet 11. oktober 2014 Nå mener jeg det har blitt diskutert tidligere her inne, og ble postet en undersøkelse som viste at kvinnedominerte arbeidsplasser hadde dårligere arbeidsmiljø enn mannsdominerte. Så at kvinner ihvertfall lar følelesene sine gå mer utover kolleger, virker ikke helt fjernt. Det du nevner er bl.a. mitt fagfelt, og ingen metastudier støtter det du påstår. Arbeidsplasser med svært skjev kjønnsfordeling har riktig nok dårligere arbeidsmiljø- men de veldig mannsdominerte arbeidsplassene sliter faktisk mest. Anonymous poster hash: 186d4...7e2 2
Hottrio Skrevet 11. oktober 2014 #18 Skrevet 11. oktober 2014 Tror det er best at kjønnsfordelingen er mer jevn, uten at jeg har noen tall på det. Mannsdominert arb.plass har jeg jobbet på og det var veldig ensporet og kjedelig i tillegg til at det var mange sure gretne mannfolk der som klagde på absolutt alt. Jeg har kvinnelig sjef og det går helt fint! Har faktisk hatt flere kvinnelige sjefer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå