Gjest Makemeloveit Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Hei. Jeg har Morbus Crohn, og etter mange år som alvorlig syk der ingen annen medisin har hatt effekt skal jeg nå prøve noe nytt. Behanlingen jeg får er enten Remsima eller Remicade (det samme, bare at Remsima er billigere.) Noen som har erfaringer med disse medisinene? Jeg er livredd ettersom det står at man kan få kreft av disse. Står også at kvalme og depresjon kan være bivirkning. Ettersom jeg har hatt depresjon og har blitt kvalm av alle de andre medisinene, er jeg redd jeg skal fortsette å gå ned i vekt. Jeg er nå undervektig grunnet andre medisiner. Er derfor veldig takknemlig hvis noen kan dele sine erfaringer, bivirkninger, råd og positive og negative sider ved disse medisinene. Noen som har fått det bedre, verre? Takk for svar Endret 11. oktober 2014 av Makemeloveit
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Mange har veldig god effekt av Remicade, og har fått et nytt liv på grunn av den. Jeg ble anbefalt av spesialistene å avstå fra å behandles med Remicade på grunn av at jeg har veldig dårlig toleranse for andre typer medisiner, og jeg fikk blant annet fullstendig systemsvikt da jeg gikk på Methotrexate. Jeg har derfor ikke erfaring med Remicade selv, men tenkte å dele dette siden du også har dårlig toleranse for andre medisiner. Anonymous poster hash: e048e...50d
Gjest Makemeloveit Skrevet 12. oktober 2014 #3 Skrevet 12. oktober 2014 Mange har veldig god effekt av Remicade, og har fått et nytt liv på grunn av den. Jeg ble anbefalt av spesialistene å avstå fra å behandles med Remicade på grunn av at jeg har veldig dårlig toleranse for andre typer medisiner, og jeg fikk blant annet fullstendig systemsvikt da jeg gikk på Methotrexate. Jeg har derfor ikke erfaring med Remicade selv, men tenkte å dele dette siden du også har dårlig toleranse for andre medisiner. Anonymous poster hash: e048e...50d Tusen takk skal du ha! Håper du har det fint nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå