liamine Skrevet 11. oktober 2014 #1 Skrevet 11. oktober 2014 Hei. Jeg skal ha festmiddag for 15 i morgen/dag!!! Jeg har kjøpt inn til beef bourguignon, men.. Problemet er at jeg har kun en 10 l. kasserolle å lage det i. Noen som har erfaringer med det? Og vil det smake like godt når det tilbredes i en kasserolle vs en jerngryte? 😄. Takker for gode råd😊.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Du har planlagt dette, så regner med at du vet hva du gjør. Hvordan gikk det og hvordan laget du maten og hva stod på menyen? Anonymous poster hash: b567b...570
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå