AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg har fått plass på en døgnavdeling for utredning og behandling, men har bare fått plass for 2 uker. Vet ikke selv hva som feiler meg bortsett fra angst, er det normalt at en utredning bare tar 2 uker eller er det bare jeg som syns det høres lite ut? Anonymous poster hash: f074e...aae
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #2 Skrevet 11. oktober 2014 Hvis du har behov for lenger tid, så får du nok det! Jeg har bare gått til poliklinisk behandling hos BUP, men har gode erfaringer Anonymous poster hash: a98d0...c1b
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #3 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg var innlagt fra ca slutten av oktober til starten av februar, og da avbrøt jeg oppholdet litt før jeg skulle. Anonymous poster hash: b6c50...fb1
Gjest SummerJudith Skrevet 11. oktober 2014 #4 Skrevet 11. oktober 2014 Det tar lengre tid enn de sier. Kilde: Erfaring
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #5 Skrevet 12. oktober 2014 Jeg var innlagt fra ca slutten av oktober til starten av februar, og da avbrøt jeg oppholdet litt før jeg skulle. Anonymous poster hash: b6c50...fb1 Hva mener du med det? Hvilken avdeling? Ts Anonymous poster hash: f074e...aae
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #6 Skrevet 12. oktober 2014 jeg var innlagt i 2 uker en gang for utredning (voksen da. men trur ikke det er noe forskjell), så det går nok fint, men det kommer jo veldig ann på det da. noen trenger lengre, mens andre klarer seg med bare poliklinisk utredning. Anonymous poster hash: 68c17...57f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå