AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg vil at kjæresten min skal ha lyst på meg hele tiden. Helst at han klår, kysser på meg og hvisker i øret mitt at han vil ha meg. At han skal ha en stor sexlyst. Jeg er veldig kåt, grisete og kosete av meg. ELSKER sex! Men han sier at han aldri har vært så voldsomt kåt av seg. Har lyster liksom, men en uke eller to uten sex funker helt greit for han. Grøss! Jeg vil ikke gå en uke uten sex! Og vil ikke være den som tar initiativet hver gang det har gått for mange dager. Han har aldri vært noe "sexgal" som han sier, men tenk om jeg fikk det fram i han! Det hadde vært noe det. Men det gjør jeg jo dessverre ikke! Hvis noen vil kommentere at jeg kanskje ikke er bra nok, at jeg er kjedelig osv, så er nok neppe det problemet! Jeg er generelt bare mer kåt enn han, og jeg har alltid vært det. Han har aldri eid et leketøy, verken alene eller med kjærester. Jeg har en sex-skuffe, som jeg har hatt i 10 år. ( Selvsagt kastet og byttet ut oppgjennom ) Ps: Jeg er ikke spesielt FOR leketøy i et forhold, jeg liker helst det naturlig. Og det holder i massevis om man er god! Og når jeg sier at jeg vil han skal være mer PÅ sånn seksuelt, så sier han bare at det er ødeleggende for han at jeg tar det opp med han. Kan jeg venne meg til et sånt liv? Anonymous poster hash: 5032e...25b
Thought-Fox Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Kan jeg venne meg til et sånt liv? Kanskje. Men det forutsetter at dere faktisk snakker sammen og forsøker å finne kompromisser som fungerer for begge. Masing er i alle fall helt håpløst, det er ekstremt avtennende og ikke hjelpsomt i det hele tatt. Endret 10. oktober 2014 av Thought-Fox
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå