Gå til innhold

Onani vs. Fotball på tv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå sitter mannen min å ser fotball og jeg gjør som mange ganger før... Ligger i sengen og onanerer :-) ser på det litt som en straff mot han... Flere som meg her?

Anonymous poster hash: ffe4d...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå sitter mannen min å ser fotball og jeg gjør som mange ganger før... Ligger i sengen og onanerer :-) ser på det litt som en straff mot han... Flere som meg her?

Anonymous poster hash: ffe4d...aae

Straff fordi han ser på fotball? What? Altså så siden han ser på fotball idag, så blir det ikke sex fordi du må straffe han for det? Isåfall, sykt.

Er det "straff" du mener der han kan høre at du onanerer og dermed det at du distraherer han, så "awesome" fortsett med det. ^^

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rhaegar Targaryen

Nå sitter mannen min å ser fotball og jeg gjør som mange ganger før... Ligger i sengen og onanerer :-) ser på det litt som en straff mot han... Flere som meg her?

Anonymous poster hash: ffe4d...aae

Så sammtidig som du onanerer skriver du på kg ?

uansett kan ikke helt se hva straffen er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Blir som da jeg i trass tok dildoen og brukte den høylytt på do, mens han lå i senga og hørte på pga han var for trøtt til sex :fnise::fnise: Da jeg kom tilbake ville han selvsagt ha sex, men da fikk han det selvsagt ikke!! Får si at jeg var meget ung og trassig da.I mine yngre dager med barndoms kjæresten. Har kommet meg litt med årene :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir som da jeg i trass tok dildoen og brukte den høylytt på do, mens han lå i senga og hørte på pga han var for trøtt til sex :fnise::fnise: Da jeg kom tilbake ville han selvsagt ha sex, men da fikk han det selvsagt ikke!! Får si at jeg var meget ung og trassig da.I mine yngre dager med barndoms kjæresten. Har kommet meg litt med årene :laugh:

Hvorfor gikk du på do for å ta den hevnen? Den hadde jo vært mye søtere om du bare breiet deg ut i senga ved siden av med dildoen i stedet? Dessuten ville du jo ha fått det som du ville om sex var målet, fremfor "hevn".

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Hvorfor gikk du på do for å ta den hevnen? Den hadde jo vært mye søtere om du bare breiet deg ut i senga ved siden av med dildoen i stedet? Dessuten ville du jo ha fått det som du ville om sex var målet, fremfor "hevn".

Haha.. vet ikke. Var vel bare trassig og sint . Ung og dum vet du :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. vet ikke. Var vel bare trassig og sint . Ung og dum vet du :fnise:

Ja det var snartenkt. :P

Har opplevd det samme når jeg var for trøtt for sex. Hun flenget bare opp dyna, fingret seg selv og sørget for å slikke litt på sine egne fingre mens jeg åpnet øynene for å ta en kikk. Da ble jeg frustrert og kastet hun på alle fire.. ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ligger ikke i sengen og onanerer når det er fotball på TV. Da sitter jeg i sofaen med ølen godt plantet i hånda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde hatt en kjæreste som hadde sett på fotball på TV og vært helt oppslukt i det, så hadde ikke jeg ligget og onanert for å si det sånn. Tar heller frem PC'en og spiller litt sims mens jeg nyter alenetiden :smoke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sitter mannen min å ser fotball og jeg gjør som mange ganger før... Ligger i sengen og onanerer :-) ser på det litt som en straff mot han... Flere som meg her?

Anonymous poster hash: ffe4d...aae

han kommer ikke til å holde ut lenge med deg om du skal straffe han hver gang han ser fotball, er du 10 år eller?

Anonymous poster hash: 880ae...8f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort av deg. Det er nok straff å se Norge spille fotball. Kjipt å få dobbel straff.

Anonymous poster hash: 2e201...570

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ligger ikke i sengen og onanerer når det er fotball på TV. Da sitter jeg i sofaen med ølen godt plantet i hånda.

Nicket ditt passer ikke personligheten din :vetikke:

Anonymous poster hash: 7d1d6...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Om jeg hadde hatt en kjæreste som hadde sett på fotball på TV og vært helt oppslukt i det, så hadde ikke jeg ligget og onanert for å si det sånn. Tar heller frem PC'en og spiller litt sims mens jeg nyter alenetiden :smoke:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kommer ikke til å holde ut lenge med deg om du skal straffe han hver gang han ser fotball, er du 10 år eller?

Anonymous poster hash: 880ae...8f5

Ikke 10 år, men jeg inrømmer at jeg kan være litt bitchy (er nok ikke alene) . Jeg har en tendens til å straffe med sex, vet ikke helt hvorfor.

Et annet eksempel er at ha ikke får analsex med meg, selv om jeg digger å ta meg med dildo i rompa når jeg onanerer, noen ganger når jeg rir han stikker jeg også 2-3 finger opp i rompa på meg selv uten at han merker det.......

Anonymous poster hash: ffe4d...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg straffer ikke med sex. Dessuten vil jeg heller ha med typen på leken. Er som regel ikke så veldig vanskelig å få ham med på notene fordi om han prøver å se noe på TV eller lignende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...