AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #41 Del Skrevet 12. oktober 2014 ..det hadde jeg også fått dersom min kjæreste hadde en så stupid mening.... Jeg også!Anonymous poster hash: 67be1...c6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #42 Del Skrevet 12. oktober 2014 Man kan bare ikke ta sånne mennesker seriøst. Jeg har egentlig et godt inntrykk av Sophie Elise, så det er litt merkelig at hun er sammen med en med slike meninger. Anonymous poster hash: 62fd0...7df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #43 Del Skrevet 12. oktober 2014 Man kan bare ikke ta sånne mennesker seriøst. Jeg har egentlig et godt inntrykk av Sophie Elise, så det er litt merkelig at hun er sammen med en med slike meninger. Anonymous poster hash: 62fd0...7df Det blir nok et kortvarig forhold! Han driver jo å flytter ut av leiligheten hennes og da glir nok resten over av seg selv, får vi håpe for hennes skyld. Anonymous poster hash: 67be1...c6d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2014 #44 Del Skrevet 12. oktober 2014 Sophie Elise har forøvrig fått vinterdepresjonen sin allerede. Jeg synes ikke depresjoner er noe å spøke med. Anonymous poster hash: 336e7...5f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 12. oktober 2014 #45 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ryddet for personangrep osv. Grunnet gjentatte ryddinger stenges tråden. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg