AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Ser en dokumentar om roaccutan på FEM nå. Jeg gikk på det for litt over 10 år siden. Jeg har nylig startet i behandling for depresjon. Har følt meg konstant nedstemt og energiløs i flere år, har tatt blodprøver (alt var normalt fysisk), det har på en måte blitt normalen å være deprimert og sliten.... Ikke før nå har jeg lurt på om roaccutan faktisk kan være (noe av) årsaken til at jeg er deprimert. For de snakket om bivirkninger som kan vare livet ut, bl.a. depresjon (den kan rett og slett ikke kureres). Det var mildt sagt skremmende. Har noen av dere erfaringer? Anonymous poster hash: 1fcee...c5b
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg har ingen negative opplevelser med roaccutane. Jeg er også skeptisk til mye av det som kokes frem av teorier - det er aldri fastslått noen sammenheng mellom roaccutane og depresjon, det handler kun om at noen (veldig få) har begge deler. Men man kan dra en link mellom depresjon og veldig mye, alt fra hva en deprimert person inntar av medisiner, kosthold og livsstil. Anonymous poster hash: f83cb...23a
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg husker at når jeg gikk på roaccutan, så var det viktig å møte opp hos lege en gang i uka, holde øye med psyken, for en bivirkning er faktisk selvmordstanker. Det er da ingen hemmelighet eller oppkokt teori. Men disse langtidsbivirkningene har jeg ikke hørt om før. Anonymous poster hash: 1fcee...c5b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå