Gå til innhold

Solskinnshistorie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fortell om noen du kjenner eller opplevd selv som har kommet seg ut av spiseforstyrrelse, overspising, bulimi el anoreksia...

Hvordan klarte du/dem det og hvor lang tid?

Beskriv gjerne det positive nå etter hvordan dagen ser ut og hvordan live smiler til, tankene rundt mat pr idag, avslappet forhold osv

Denne tråden skal virke motiverende og jeg blir så glad på andres veiene og satser inderlig at jeg kan være en del av en slik solskinnshistorie <3

Anonymous poster hash: 184f5...d8a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*

Skrevet

Har en venninne som slet med anoreksia. Hun er kommet seg ut av det. Hun spiser fremdeles sunt, men unner seg ting hun ikke spiste før med god samvittighet. Før kunne hun ikke spise samme mat som oss andre i vennegjengen, men i dag er det ofte hun som foreslår at vi skal lage middag sammen. Veldig bra at hun har kommet seg dit hun er i dag. Jeg tror hun spiser mer og oftere enn meg i hvert fall, jeg prøver å bli inspirert av hennes kosthold. Mye mat - og sunn mat - er jo bra (og viktig!!) for at vi skal kunne fungere.

Har en kompis som sier det veldig fint. Vi er mye på tur sammen, og det er påfallende hvor mye mer guts man får etter en stor lunsj. Han sier sånn - "jeg ser på kroppen min som en motor, og den trenger benis!"

Det er fullt mulig å komme seg ut av de greiene der. :)

Skrevet

Så utrolig godt å høre! Gleder meg til min dag kommer og jer blir frisk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...